Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    Wablief? Mag ik dan vragen wat voor tijden je rijd? Mischien in quali dat het gaat, maar ik reed gisteren een race online van 33 ronden en heb em mischien maar de helft van de tijd voluit kunnen/durven nemen.
    Ik heb geen GTR

Ik weet van Francorchamps enkel wat een vroegere kennis mij geleerd heeft toen ie clio-cup reed

Comment

• Ik denk dat bij jou iets fout gelopen is met die update
      Deinstalleren en opnieuw installeren

Comment

• Moet ik je zolder ff mailen?
        *edit: tis 28Mb alles samen, dat zouden een paar pakketjes per mail zijn dus
        NS is al 70Mb, maar die kun je ergens downen... (al heb ik geen idee waar de mijne van komt )

Le Mans is ook leuk
        Last edited by ; 08/02/2007, 19:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ik heb geen GTR

Ik weet van Francorchamps enkel wat een vroegere kennis mij geleerd heeft toen ie clio-cup reed
          zoals met 't grootste deel van uwe praat: van horen zeggen meneer....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
            zoals met 't grootste deel van uwe praat: van horen zeggen meneer....
            Sorry dat ik nog niet met een Z3 M Coupe op francorchamps gereden heb

Comment

• Mja, de Porsches rijden sowieso leuker, maar that's up to gTa

Hint: tem de Lambo, you'll love it!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Moet ik je zolder ff mailen?
                *edit: tis 28Mb alles samen, dat zouden een paar pakketjes per mail zijn dus
                NS is al 70Mb, maar die kun je ergens downen... (al heb ik geen idee waar de mijne van komt )

Le Mans is ook leuk
                Gaat dat via MSN ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  'k Heb 't me ook gehaald. Gisteren al 'es wat uitgeprobeerd. Zééér realistisch.

Problemen :
                  • Kan je écht niet zelf rijden in de pitstraat ?
                  • Hoe kan je tijdens het rijden de staat van je banden, je motortemperatuur, e.d. zien?
                  • Ik had meteen de update geïnstalleerd ook, vanop de website, maar 'ie weigerde toen te draaien. Startte niet eens op.
                  • Mijn LCD-display (snelheidsmeter, toerenteller, e.d.) werkt niet. Ik moét dus wel met "onscreen HUD" rijden ... maar ik wil liever zonder (realisme ten top). Hoe komt dat?
                  • Wat ik ook doe, ik krijg de motor van dat kreng (BMW Z3 M) maar niet stuk. Zijn die BMW's nu wérkelijk zo goed, of doe ik iets juist?
                  • Iemand die me en spoedcursus "replays" kan geven?

'k Ga later nog vragen hebben, maar eerst deze opgelost krijgen.

Trouwens : de Z3 M Coupé op Frankiesjamp : onderstuuuuurd ! Ik schuif altijd die snelle dubbele links af.
                  Zelf rijden in pitstraat: Kijk bij Options -> Advanced, en dan Pitlane control system uitvinken

Bandentemp enzo zien in cockpit: Options -> Advanced, en dan Race Data Aquisition aanvinken. Vervolgens Controls -> Driving, en dan een knopje aan LCD display linken. Met die knop kun je dan browsen tussen verschillende real time data (afhankelijk van wagen tot wagen)

Replays:
                  Klik op menu Replay.
                  1) Replay en record hot lap aan wil zeggen dat je volledige race opgeslaan wordt, alsmede je snelste ronde. Je krijgt dus 2 losse bestanden. Deze worden elke keer overschreven na een nieuwe race, tenzij je naar stap 2 gaat.
                  2) Timestamp replay wil zeggen dat voor elke race een nieuwe replay wordt aangemaakt. Zo heb je een replay van elke race die je ooit gedaan hebt, maar vreet wel schijfruimte.
                  3) Replay Fidelity: Kwaliteit van de replay: Bij low zullen de wagens over de baan springen omdat omdat er niet veel data gelogd is voor de replay, terwijl op full alles gelofd is waardoor je een vlotte replay krijgt.
                  4) Instant replay: Tijd die de replay duurt die je tijdens een race zelf bekijkt. 30 seconden is standaard denk ik.

Alle replays worden in datzelfde menu getoont, wil je één bekijken klik je gewoon op play, en de rest wijst zich gewoon uit

Comment

Gaat dat via MSN ?
                    Zolder moet wel lukken ja (kwartiertje schat ik)
                    NS...mja, heb je geduld?

Comment

Bij mij zegt 'ie "install motec 12 pro software". Ik kan dus in 't spel nooit die waarden zien?

Kutding.
                      Je moet die software wel installeren hoor :p
                      Motec is software die echte raceteams gebruiken om data in te lezen. GTR2 gebruikt exact dezelfde software waardoor je een schat aan telemetrie kunt inladen.

Download van hier Motec I2 Pro: http://software.motec.com.au/release/

Heb je MSN? dan loods ik je er wel door

Comment

• Dat zit er toch standaard in?

Comment

Dat zit er toch standaard in?
                          Weet ik niet direct, maar aangezien ie et niet geinstalleerd heeft?
                          *edit* Op m'n GTR2 DVD vind ik geen install voor Motec I2 Pro

Comment

• *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH*

GODVERDOMME

(sorry)

't Spel werkt, maar met haken en ogen. En als ik de update installeer, werkt 't niet meer. 't Crasht tijdens het laden.

HELP !!!!

Comment

Weet ik niet direct, maar aangezien ie et niet geinstalleerd heeft?
                              Is foutgelopen met de update denk ik

Comment

*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH*

GODVERDOMME

(sorry)

't Spel werkt, maar met haken en ogen. En als ik de update installeer, werkt 't niet meer. 't Crasht tijdens het laden.

HELP !!!!
                                Blijf dan van die update af

Comment

Je moet die software wel installeren hoor :p
                                  Motec is software die echte raceteams gebruiken om data in te lezen. GTR2 gebruikt exact dezelfde software waardoor je een schat aan telemetrie kunt inladen.

Download van hier Motec I2 Pro: http://software.motec.com.au/release/

Heb je MSN? dan loods ik je er wel door
                                  'k Heb zojuist Motec i2 Pro op m'n PC gezet.

Maar ik mag nu wel dat godverdommese klotespel weer opnieuw installeren. Die update naar v1.1 zorgt ervoor dat 't spel crasht tijdens startup.

Comment

Blijf dan van die update af
                                    Wa's dat nu voor advies?

De update heeft 'n aantal verbeterde zaken, en die wil ik. Punt !

Comment

Maar ik mag nu wel dat godverdommese klotespel weer opnieuw installeren. Die update naar v1.1 zorgt ervoor dat 't spel crasht tijdens startup.
                                      Typische Simbin Software: Super simulatie, maar een bitch ol in gang te krijgen :p

Comment

Alles verwijderen, (dus deïnstalleren, mappen verwijderen,...) opnieuw installeren, opstarten, afsluiten, patch installeren en dan nog eens proberen?
                                        't Is heel wat werk, maar het is het wel waard als het werkt natuurlijk
                                        En anders, tja, fok de patch

Comment

Wa's dat nu voor advies?

De update heeft 'n aantal verbeterde zaken, en die wil ik. Punt !

Probeer eens je Anti Aliasing settings enzo op default te zetten, alsmede je GTR2 config opnieuw te laten lopen.

Comment

Working...
                                          X