Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je dx9.0c geïnstalleerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Dan zou 'ie ook zonder patch niet opstarten en een foutmelding geven
      Ik dacht et al Ben wat aan het nalezen op rsc over crashes, en dit was het eerste wat ik tegenkwam..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        Ik dacht et al Ben wat aan het nalezen op rsc over crashes, en dit was het eerste wat ik tegenkwam..
        Heb ook al gegoogled, blijkbaar is gTa de enige...

Zal wel ergens een driver/virusscanner prob zijn ofzo

Comment

• Neen, als 'ie werkte, was het zonder update.

Nu, met update, toont 'ie de muisaanwijzer met CD-rom logo, de DVD begint te zoemen, daarna wordt 't scherm zwart, maar er komt geen rode "GTR"-muisaanwijzer, en enkele seconden erna krijg ik een melding dat er iets is misgelopen en dat het programma wordt afgesloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Neen, als 'ie werkte, was het zonder update.

Nu, met update, toont 'ie de muisaanwijzer met CD-rom logo, de DVD begint te zoemen, daarna wordt 't scherm zwart, maar er komt geen rode "GTR"-muisaanwijzer, en enkele seconden erna krijg ik een melding dat er iets is misgelopen en dat het programma wordt afgesloten.

Je hebt geen content gedownload ofzo?

Comment

Heb je Alcohol120% geinstalleerd?
              Watadde?

Comment

Je hebt geen content gedownload ofzo?
                Nope, nada.

Comment

• En toch, ik geloof dat ik zoiets ook al gehad heb. Even hard nadenken wat ik zou doen in z'n geval.

Comment

• Welke virusscanner heb je?
                    Emulatieprogramma's lopen?
                    Andere achtergrondprogramma's?

Comment

• Sommige auto's hebben in hun cockpit die boordcomputer niet maar de meeste wel.

Als je dan op spatie duwt kan je je oil en water temp zien, banden temp en remschijf temp.

Motec i2 pro kan je van hun website downloaden.

Ook een handige site voor cars en tracks is "RSC Forum" in google typen dan dan naar beneden scrollen tot je aan GTR2 komt ( staat onder Simbim )

Comment

• Ik loop trouwens nog de Nvidia 77.77 drivers op mijn 7800GT, omdat die de beste FPS geven met GTR2

Comment

• Geluidskaart vergeten
                          Drivers daarvan geupdated?

Comment

• Mogelijke problemen :
                            • video-drivers : fixed (net de laatste erop gezet)
                            • Alcohol120% : denk niet dat ik dat heb, waar vind ik dat?
                            • DirectX : waar vind ik welke ik heb?
                            (ik doe nochtans érg vaak WindowsUpdate, dus ik zou de laatste DirectX toch moeten hebben)

Comment

Welke virusscanner heb je?
                              Emulatieprogramma's lopen?
                              Andere achtergrondprogramma's?
                              Avira
                              neen, niet dat ik weet, geef 'es een voorbeeld?
                              euhm, zoals?

Ik heb Windows Defender lopen, Windows Firewall staat op, euhm ... that's it. Denk ik.

Comment

Mogelijke problemen :
                                • video-drivers : fixed (net de laatste erop gezet)
                                • Alcohol120% : denk niet dat ik dat heb, waar vind ik dat?
                                • DirectX : waar vind ik welke ik heb?
                                (ik doe nochtans érg vaak WindowsUpdate, dus ik zou de laatste DirectX toch moeten hebben)
                                Start -> Uitvoeren - typ: dxdiag.

Comment

• Gilles, ik heb net nog iets gebprobeerd, geen idee of et in jouw geval zou helpen.
                                  De filmpjes skippen -> In uw GTR2 folder, de map Moviefiles hernoemen naar gelijk wat, dan skipt ie de filmpjes.

Comment

Start -> Uitvoeren - typ: dxdiag.
                                    Ik heb DirectX 9.0c.

Comment

Avira
                                      neen, niet dat ik weet, geef 'es een voorbeeld?
                                      euhm, zoals?

Ik heb Windows Defender lopen, Windows Firewall staat op, euhm ... that's it. Denk ik.
                                      Zet eens de virusscanners uit, de firewall uit en dat defender ding (best wel oppassen met je internetverkeer dan)

Alcohol120% en Daemon tools is zo'n emulatieding, aangezien je het niet weet zul je wel niet hebben

Achtergrondproggie's -> ctrl+alt+del -> processen en dan sorteren op gebruikersnaam, die waar jouw naam bijstaan zijn "overbodige" processen (niet te letterlijk opnemen door ze allemaal te sluiten )

Comment

Ik heb DirectX 9.0c.
                                        Dan zul je je geluidskaart eens moeten updaten
                                        Maar eerst uitzoeken wat je hebt bij apparaatbeheer

Comment

Working...
                                        X