Heb je dx9.0c geïnstalleerd?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDan zou 'ie ook zonder patch niet opstarten en een foutmelding geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk dacht et al Ben wat aan het nalezen op rsc over crashes, en dit was het eerste wat ik tegenkwam..
Zal wel ergens een driver/virusscanner prob zijn ofzo
Comment
-
Neen, als 'ie werkte, was het zonder update.
Nu, met update, toont 'ie de muisaanwijzer met CD-rom logo, de DVD begint te zoemen, daarna wordt 't scherm zwart, maar er komt geen rode "GTR"-muisaanwijzer, en enkele seconden erna krijg ik een melding dat er iets is misgelopen en dat het programma wordt afgesloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, als 'ie werkte, was het zonder update.
Nu, met update, toont 'ie de muisaanwijzer met CD-rom logo, de DVD begint te zoemen, daarna wordt 't scherm zwart, maar er komt geen rode "GTR"-muisaanwijzer, en enkele seconden erna krijg ik een melding dat er iets is misgelopen en dat het programma wordt afgesloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHeb je Alcohol120% geinstalleerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJe hebt geen content gedownload ofzo?
Comment
-
Aha !
Effe doorlezen.
Comment
-
Sommige auto's hebben in hun cockpit die boordcomputer niet maar de meeste wel.
Als je dan op spatie duwt kan je je oil en water temp zien, banden temp en remschijf temp.
Motec i2 pro kan je van hun website downloaden.
Ook een handige site voor cars en tracks is "RSC Forum" in google typen dan dan naar beneden scrollen tot je aan GTR2 komt ( staat onder Simbim )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWelke virusscanner heb je?
Emulatieprogramma's lopen?
Andere achtergrondprogramma's?
neen, niet dat ik weet, geef 'es een voorbeeld?
euhm, zoals?
Ik heb Windows Defender lopen, Windows Firewall staat op, euhm ... that's it. Denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMogelijke problemen :- video-drivers : fixed (net de laatste erop gezet)
- Alcohol120% : denk niet dat ik dat heb, waar vind ik dat?
- DirectX : waar vind ik welke ik heb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenStart -> Uitvoeren - typ: dxdiag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAvira
neen, niet dat ik weet, geef 'es een voorbeeld?
euhm, zoals?
Ik heb Windows Defender lopen, Windows Firewall staat op, euhm ... that's it. Denk ik.
Alcohol120% en Daemon tools is zo'n emulatieding, aangezien je het niet weet zul je wel niet hebben
Achtergrondproggie's -> ctrl+alt+del -> processen en dan sorteren op gebruikersnaam, die waar jouw naam bijstaan zijn "overbodige" processen (niet te letterlijk opnemen door ze allemaal te sluiten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb DirectX 9.0c.
Maar eerst uitzoeken wat je hebt bij apparaatbeheer
Comment
Comment