Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Dan zul je je geluidskaart eens moeten updaten
    Maar eerst uitzoeken wat je hebt bij apparaatbeheer
    Is wel vreemd, want de pre-update ging wel. Als iet iets met de hardware is, lijkt het me eerder een insteling dan een driver te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
      Is wel vreemd, want de pre-update ging wel. Als iet iets met de hardware is, lijkt het me eerder een insteling dan een driver te zijn.
      Niet persé
      Als de update zelf instellingen verandert die nieuwe drivers vereisen dan heb je het zitten

Comment

Dan zul je je geluidskaart eens moeten updaten
        Maar eerst uitzoeken wat je hebt bij apparaatbeheer
        Ik vind niks meer dan "RealTek High Definition Audio".

Heb op de site van realtek wel "high definition audio codecs" gevonden, daar stond "XP driver" tussen, ben die aan 't binnenhalen nu.

Comment

• Dat zijn ze, yup
          Dezelfde als ik heb! (installeer geen Vista )

Comment

• We blijven zoeken: Ik heb mijn eigen GTR2.exe eens geupload:

probeer deze eens, maar maak wel een backup van de jouwe eerst!!

Comment

Zet eens de virusscanners uit, de firewall uit en dat defender ding (best wel oppassen met je internetverkeer dan)
              'k Ga dat 'es proberen sebiet als ik de drivers van m'n audiokaart heb opgefrist.

Is er nog iets dat ik kan doen ondertussen? Ha ja die videomap renamen, juist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Is er nog iets dat ik kan doen ondertussen?
                Safje paffen om van de stress af te geraken

Comment

Gilles, ik heb net nog iets gebprobeerd, geen idee of et in jouw geval zou helpen.
                  De filmpjes skippen -> In uw GTR2 folder, de map Moviefiles hernoemen naar gelijk wat, dan skipt ie de filmpjes.
                  Done!

Ik wacht met restarten tot de soundcard frisse drivers heeft. Bijna klaar met downloaden.

Comment

Safje paffen om van de stress af te geraken
                    Ja, en om frieten.

Sebiet.

Als beloning.

Comment

We blijven zoeken: Ik heb mijn eigen GTR2.exe eens geupload:

probeer deze eens, maar maak wel een backup van de jouwe eerst!!
                      Dees doe 'k seffens, als de sounddrivers geen soelaas brachten.

Drivers audiokaart waren wel al van 2004. Plus 't is zo'n crappy onboard ding, dacht ik.

Comment

• En ik ga douchen, niet panniekeren als ik niet meteen antwoord

Comment

Dat zijn ze, yup
                          Dezelfde als ik heb! (installeer geen Vista )
                          Wij hebben precies dezelfde PC, wij.

Alleen is bij mij de gebruiker kaler, maar knapper.

Comment

En ik ga douchen, niet panniekeren als ik niet meteen antwoord
                            Fijn, ik ga om frieten.

Comment

• Bon, dan ga ik GTR2 spelen
                              Ik zal regelmatig wel komen kijken hier, want het jeukt dat je nirt kunt spelen

Comment

• Maar volgens mij is, na al dat updaten en proberen, een re-install gewoon de beste optie.

Comment

• Werkt nog altijd niet.

Comment

Maar volgens mij is, na al dat updaten en proberen, een re-install gewoon de beste optie.
                                    Heeft 'ie al gedaan
                                    Ik denk/hoop dat het aan zijn geluidsdriver ligt, maar dan zou het nog raar zijn dat dat lcd ding niet werkt...

Comment

• Oké, opnieuw installeren dus.

Comment

• Na installatie zonder update, zou ik alles installen ingame zoals je wilt, en dan van de volledige GTR2 map een update maken. Op die manier heb je steeds een "goede" werkende versie op je schijf staan en is een reinstall niet altijd meer nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Werkt nog altijd niet.
                                          Mja...
                                          Ik ga een grote stap wagen, maar heb je Norton ghost of iets anders waar je een volledige partitie mee kan backuppen?

En vooral: heb je Windows op een aparte partitie staan, zodat de programma's op een andere staan?

Je zou dan eventueel de Windows partitie kunnen backuppen op een andere partitie, de windowspartitie formatteren en windows opnieuw installeren en vervolgens de updates en GTR...

Werkt het dan nog niet ... dan heb je een probleem
                                          Maar je kunt wel makkelijk windows herstellen via die backup

Comment

Working...
                                          X