Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIs wel vreemd, want de pre-update ging wel. Als iet iets met de hardware is, lijkt het me eerder een insteling dan een driver te zijn.
Als de update zelf instellingen verandert die nieuwe drivers vereisen dan heb je het zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDan zul je je geluidskaart eens moeten updaten
Maar eerst uitzoeken wat je hebt bij apparaatbeheer
Heb op de site van realtek wel "high definition audio codecs" gevonden, daar stond "XP driver" tussen, ben die aan 't binnenhalen nu.
Comment
-
We blijven zoeken: Ik heb mijn eigen GTR2.exe eens geupload:
probeer deze eens, maar maak wel een backup van de jouwe eerst!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZet eens de virusscanners uit, de firewall uit en dat defender ding (best wel oppassen met je internetverkeer dan)
Is er nog iets dat ik kan doen ondertussen? Ha ja die videomap renamen, juist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs er nog iets dat ik kan doen ondertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenGilles, ik heb net nog iets gebprobeerd, geen idee of et in jouw geval zou helpen.
De filmpjes skippen -> In uw GTR2 folder, de map Moviefiles hernoemen naar gelijk wat, dan skipt ie de filmpjes.
Ik wacht met restarten tot de soundcard frisse drivers heeft. Bijna klaar met downloaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSafje paffen om van de stress af te geraken
Sebiet.
Als beloning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenWe blijven zoeken: Ik heb mijn eigen GTR2.exe eens geupload:
probeer deze eens, maar maak wel een backup van de jouwe eerst!!
Drivers audiokaart waren wel al van 2004. Plus 't is zo'n crappy onboard ding, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat zijn ze, yup
Dezelfde als ik heb! (installeer geen Vista )
Alleen is bij mij de gebruiker kaler, maar knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn ik ga douchen, niet panniekeren als ik niet meteen antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenMaar volgens mij is, na al dat updaten en proberen, een re-install gewoon de beste optie.
Ik denk/hoop dat het aan zijn geluidsdriver ligt, maar dan zou het nog raar zijn dat dat lcd ding niet werkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWerkt nog altijd niet.
Ik ga een grote stap wagen, maar heb je Norton ghost of iets anders waar je een volledige partitie mee kan backuppen?
En vooral: heb je Windows op een aparte partitie staan, zodat de programma's op een andere staan?
Je zou dan eventueel de Windows partitie kunnen backuppen op een andere partitie, de windowspartitie formatteren en windows opnieuw installeren en vervolgens de updates en GTR...
Werkt het dan nog niet ... dan heb je een probleem
Maar je kunt wel makkelijk windows herstellen via die backup
Comment
Comment