*help*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenJe moet is drukken op de toetsen: 1,2,3, of 4, boven je toetsenbord...
Of 1, 2, 3 e.a. ?
Wat doen die laatste?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa ! Dat was het, stond uit. Schermpje gaat weer, en wérkt ook. Benieuwd hoe lang, "freezen" lijkt voor te komen nadat ik met ALT+TAB naar Windows ga en terugkeer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's diene visible HUD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenAlt-Tabben mag je niet doen in GTR2, crasht elke keer, ook hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBlijft werken !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSpiegels vanbinnen werken ook niet...
Iets fout met een of andere "realistische weergave" dus
Werken de buitenspiegels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenSpiegels vanbinnen werken ook niet...
Iets fout met een of andere "realistische weergave" dus
Werken de buitenspiegels?
En met de buttons op de pook-pod van m'n G25 gaat dat makkelijk en snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBon, wat nu?
Dan zou ik eens proberen de update te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBon, wat nu?
Of hoe werkt dees online gedoe?
('t zal wat zijn zeker )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenGoei vraag, zeker al uw map userdata nogmaals backuppen, dan heb je steeds de correcte opties (MoTeC ADL) binnen handbereik.
Dan zou ik eens proberen de update te doen
- edit -
Done !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarschijnlijk omdat 'ie een "virtuele" binnenspiegel heeft gekozen. Ik gebruik de echte spiegels. Kut als je wil kijken (links & rechts kijken), maar zo friggin' realistisch.
En met de buttons op de pook-pod van m'n G25 gaat dat makkelijk en snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZolder en Nordschleife en Le Mans?
En hoe installeer ik die? Graag 'n handleidinkje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPffff, ik ben precies bang van dat update gedoe.
Kan er niemand 'n spelletje hosten? We zijn met 4. Maxime, Vosplek, Sletse en ikzelf.
En ik vrees dat alle server de update runnen
Anders direct
Comment
Comment