Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiemand?
Van de andere toetsen (1-2-3-... boven de letters) ken ik enkel 1 voor de spiegels aan/uit te zetten.
3-4 enzo zou voor de HUD zijn, dewelke ik ook nooit bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBon, update is erdoor. Nu opnieuw opstarten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBon, update is erdoor. Nu opnieuw opstarten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlein circuitje wel, eigenlijk. Lijkt me goed voor de Exige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ben Zolderaanbidder en Exigeaanbidder. Doch mijn computer kan dit spel niet aan ----> Ikke jaloers!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenEn de traagste naar mijn weten, of mischien de Vertigo.
Ik rij graag met de Lister maar zo'n 550 is toch een pak sneller vind het ergens wel spijtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZiet er pertank toch nen Exige uit zenne. Heeft de gesloten achterruit.
Bon, 'k zijn dus terug, maar 'k heb nog niet op GTR2 durven klikken.
Mjah, korte pijn.
Is er iets dat ik moet afleggen dat kan storen?
Maar dat is die met de centrale zitplaats zeker?
Dat is de 'Motorsport Elise' officieel. De Exige werd daarop geënt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenOm zeker te zijn kun je zoveel mogelijk afleggen: Virusscan, Firewall, msn, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn opletten voor die snellere bakken. Zalig. Da's altijd van "wooooow" als er ene voorbij komt. En 't is kicken als je een bochtencombo weer enkele tienden van een seconde nadert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMaar dat is die met de centrale zitplaats zeker?
Dat is de 'Motorsport Elise' officieel. De Exige werd daarop geënt.
Ah oké. Elise dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk rijd graag met de tragere bekken. Gewoon goed je best doen om goed, zuiver en materiaalsparend te rijden. En opletten voor die snellere bakken. Zalig. Da's altijd van "wooooow" als er ene voorbij komt. En 't is kicken als je een bochtencombo weer enkele tienden van een seconde nadert.
Doe ik ook veel liever. Rappe auto's pesten met een 'trage'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCorrect.
Ah oké. Elise dus.
Comment
Comment