Oei, bij 't weggaan uit m'n gehost spel "error - moet afsluiten". Als dat maar goed blijft gaan....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenAls iemand online wil straks, geef maar een gil
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenNu? Noem dan maar gauw een server
wordt het een AW server?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtennu moet ik eerst nog ff weg, maar ben vanaf 6 uur beschikbaar
wordt het een AW server?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk kan alvast niet hosten wegens een router
ah damn, mja we zullen straks wel zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn ik kan niet online wegens... welja, 'ie vraagt een serialnumber en dan loopt het een beetje mis dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn ik kan niet online wegens... welja, 'ie vraagt een serialnumber en dan loopt het een beetje mis dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenme doing a side-wheelie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenToch mooi om zien hoe iedereen een "kijk-hoe-cool-ik-door-Eau Rouge-kan" foto plaatst, maar niemand plaatst de "kijk-hoe-plat-mijn-auo-nu-is" foto
hehe
Online?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenhehe
Online?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenOk Waar zit je, kom ik ook af
Comment
Comment