Oorspronkelijk geplaatst door sledge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichtengodver, race gaat beginnen en modem valt uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenJammer, ik was met de GT3 RSR serieus ass aan het kicken tegen noobs in 550's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenkheb nog wat zitten oefenen op de NS, 6"58 is da goe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenJongens ik heb eens proberen hosten.
Naam: awforum, pass awf
probeer eens af te komen zodat ik weet of et werkt
Comment
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwerkt die update nu eigenlijk goed? Dat ik niet hetzelfe meemaak als gTa...?
En ik heb nog nooit problemen met de patch gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenBij gTa loopt alles zoels het hoort nu
En ik heb nog nooit problemen met de patch gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHoe installeer je dat? Ik heb het gedonwload van de site... en dan?
't allemaal al zo lang geleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenDat is toch gewoon een setup zoals een gewoon programma?
't allemaal al zo lang geleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenIk was wat aan het testen op imola. Gaat al wat beter dan gisteren, maar toch ken ik het circuit belange nog niet goed genoeg.
Ik ken alleen spa en barcelona voorlopig min of meer.
hmm, ik was daarnet aant oefenen op spa int midden van de nacht, da's toch ook ni alles ze
altijd te laat geremd
Comment
Comment