Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    hmm, ik was daarnet aant oefenen op spa int midden van de nacht, da's toch ook ni alles ze

altijd te laat geremd
    Ik ben raar maar waar sneller op spa in het donker

Comment

• Awel? Waar zitten jullie?

Comment

• Gisteren overigens nog een league race gehad. Ik was op weg naar m'n beste seizoensresultaat (P5-P6), tot een Porsche bij het lappen ging spinnen en me de muur indrukte.
        DNF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
          Gisteren overigens nog een league race gehad. Ik was op weg naar m'n beste seizoensresultaat (P5-P6), tot een Porsche bij het lappen ging spinnen en me de muur indrukte.
          DNF

http://img443.imageshack.us/img443/3267/crashjx3.jpg
          Is dat online ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Is dat online ?
            Correct

Comment

• Spelen jullie dan nooit gewoon?

Ik heb nog nooit GTR online gespeeld...

Comment

Spelen jullie dan nooit gewoon?

Ik heb nog nooit GTR online gespeeld...
                Omdat offline GTR en GTR2 toch hun gebreken hebben. Rij maar eens een race van meer dan 3u, na de 3u gaan de wagens gewoon ontzettend traag rijden waardoor je met een GT2 met gemak de snelste GT1's voorbij kunt. Je kunt dat al merken na 1u als je met een GT1 rijdt: in het begin kun je gewoon niet volgen (als je stel tegen 110% AI rijdt), maar na 1 uur beginnen zij al in te houden.
                De AI is over het algemeen niet super: ze krijgen blijkbaar geen blauwe vlaggen, rijden soms gewoon pardoes achter op u in terwijl ge zelf al ontzettend laat geremd hebt...

Online zijn de wreckers op de public servers dan weer een probleem. In het midden van een snel stuk stil gaan staan en zo de race verkl*ten voor anderen. Als je echter een server vindt met passwordbescherming gaat het al stukken beter en het is gewoon fijner om tegen echter personen te rijden.

Comment

• Dees week 'es AW-only, hè gasten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                    Omdat offline GTR en GTR2 toch hun gebreken hebben. Rij maar eens een race van meer dan 3u, na de 3u gaan de wagens gewoon ontzettend traag rijden waardoor je met een GT2 met gemak de snelste GT1's voorbij kunt. Je kunt dat al merken na 1u als je met een GT1 rijdt: in het begin kun je gewoon niet volgen (als je stel tegen 110% AI rijdt), maar na 1 uur beginnen zij al in te houden.
                    De AI is over het algemeen niet super: ze krijgen blijkbaar geen blauwe vlaggen, rijden soms gewoon pardoes achter op u in terwijl ge zelf al ontzettend laat geremd hebt...

Online zijn de wreckers op de public servers dan weer een probleem. In het midden van een snel stuk stil gaan staan en zo de race verkl*ten voor anderen. Als je echter een server vindt met passwordbescherming gaat het al stukken beter en het is gewoon fijner om tegen echter personen te rijden.
                    Daarom dat ik er niet aan twijfelde toen de mensen achter (gp3.)gamer.nl een GTR1 competitie opstarten
                    Geen wreckers, elke keer een volle grid en superplezant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Dees week 'es AW-only, hè gasten.
                      Zeg waar en wanneer en ik ben er

Comment

Zeg waar en wanneer en ik ben er
                        Als het in het weekend is ben ik er ook zeker bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Dees week 'es AW-only, hè gasten.
                          Kzou ook wel eens willen proberen.

Ik speel bijna nooit online omdat ik nooit op voorhand weet hoe lang ik tijd zal hebben om te spelen of hoe lang ik zin zal hebben om te spelen. Soms ben ik het na een half uur al beu...

Comment

Kzou ook wel eens willen proberen.

Ik speel bijna nooit online omdat ik nooit op voorhand weet hoe lang ik tijd zal hebben om te spelen of hoe lang ik zin zal hebben om te spelen. Soms ben ik het na een half uur al beu...
                            Onze races duren 77 minuten, laatste race is 2.4u van spa, met real time dag/nacht op x24

Comment

Onze races duren 77 minuten, laatste race is 2.4u van spa, met real time dag/nacht op x24
                              Dan gaat ge 2 keer nacht hebben

2.4u is 10% van 24u als ge dan x24 speelt hebt ge 2 keer nacht

Ik zou voorleggen om het x10 te rijden.

Onze league heeft deze week trouwens hun nieuwe dedicated server in gebruik genomen en hij draait super! Onze vorige was niet meer zwaar genoeg, dat probleem is nu opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                Dan gaat ge 2 keer nacht hebben

2.4u is 10% van 24u als ge dan x24 speelt hebt ge 2 keer nacht

Ik zou voorleggen om het x10 te rijden.

Onze league heeft deze week trouwens hun nieuwe dedicated server in gebruik genomen en hij draait super! Onze vorige was niet meer zwaar genoeg, dat probleem is nu opgelost.
                                Ale ja, bon
                                Nee, het zal wel 10% zijn hoor, ik ben mis, net de mensen van de organisatie :p
                                Last edited by ; 13/02/2007, 19:28.

Comment

• t'avond online?

Comment

• Ja !

Comment

• Wil er iemand hosten? Want ik heb al 'n paar keer online gespeeld op openbare servers, maar je wordt er pardoes uitgesmeten ofwel komen ze je met 3 van de baan rijden.

Comment

• Morgen wil ik desnoods een proberen te hosten. Op voorwaarde dat er natuurlijk volk is, dat bereid is te proberen en te herproberen tot ik dat ding in gang krijg. En dan nog wil ik geen garantie voor succes geven, want

1) Zo'n router kan echt van de kl*te zijn soms
                                        2) Belgische uploadgetallen zijn niet om over naar huis te schrijven, dus zelfs als we samen kunnen komen kan et stotteren.
                                        Alhoewel, er zal max maar 3-4 man zijn denk ik.

Comment

• Hoezo morgen? NU !!!

Altijd dat morgen... tsss.

Comment

Working...
                                          X