Seg en als ik nu 'es een server openstel, proberen jullie dan 'es of je binnen kunnen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoezo morgen? NU !!!
Altijd dat morgen... tsss.
Allé, ik wil proberen nu, maar mijn pc is nu 17gig aan het verwerken, dus 'tzal maar bij een test blijven vrees ik.
Ik ga nu een server hosten genaamd *awforum* met passwoord: awf
Meldt hier zo snel mogelijk alle problemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNope, ik vind jouw nickname niet. Linksonder in dat venstertje, bedoel je toch, hè?
Vind jij de mijne? "Gilles Amez"
Staat bij jou in het tabblad realism difficulty op Simulation? Elke andere setting heeft een andere online-stek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichtennee, maar wacht
Staat bij jou in het tabblad realism difficulty op Simulation? Elke andere setting heeft een andere online-stek
Ik ben nu dus een novice server bezig. Zie data hierboven.
Als je dat op sim zet, rijden de tegenstanders dan sneller, of is dat enkel afhankelijk van die schuifbalk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAaaah, oké ! Niet dus.
Ps: je naam in de lobby is de login-naam voor online te gaan, geen idee of die anders is bij jou.
Bij mij is dat sledge, vind je helemaal onderaan de lobby bij de s zonder hoofdletter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenGoed, dat wel elkaar eerst een vinden in de lobby, dan is dat al gedaan.
Ps: je naam in de lobby is de login-naam voor online te gaan, geen idee of die anders is bij jou.
Bij mij is dat sledge, vind je helemaal onderaan de lobby bij de s zonder hoofdletter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAaaah, oké ! Niet dus.
Ik ben nu dus een novice server bezig. Zie data hierboven.
Als je dat op sim zet, rijden de tegenstanders dan sneller, of is dat enkel afhankelijk van die schuifbalk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSlets, gevonden !!!
Maar 'ie zegt : you can only join during practice sessions. ?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk weet niet, maar ik kan er niet op.
Lobby zegt practice1.
Maar ik kan er niet op... :/
Komt dat omdat ik misschien nog niet genoeg gespeeld heb ofzo?
Ik zal er de firewall eens afgooien, volledig herbeginnen dus.
Naam zal awforum2 worden voor de duidelijkheid.
Comment
Comment