Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seg en als ik nu 'es een server openstel, proberen jullie dan 'es of je binnen kunnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hoezo morgen? NU !!!

Altijd dat morgen... tsss.

Allé, ik wil proberen nu, maar mijn pc is nu 17gig aan het verwerken, dus 'tzal maar bij een test blijven vrees ik.
      Ik ga nu een server hosten genaamd *awforum* met passwoord: awf

Meldt hier zo snel mogelijk alle problemen

Comment

• Will do !!!!

Comment

• Ik vind noch jou, noch de server. Ben je al online? Wat is je nickname? Kan ik op servernaam zoeken?

Comment

• Server is up onder de naam awforum.
            Indien je het niet ziet, kijk eens bij users of je m'n naam ziet en in welke room ik zit.
            Naam is Sledge geloof ik, die moet je terugvinden.

*edit*
            Probeer nu eens, waarschijnlijk was de server nog niet up toen je dit typte

Comment

• Nope, ik vind jouw nickname niet. Linksonder in dat venstertje, bedoel je toch, hè?

Vind jij de mijne? "Gilles Amez"

Comment

Nope, ik vind jouw nickname niet. Linksonder in dat venstertje, bedoel je toch, hè?

Vind jij de mijne? "Gilles Amez"
                nee, maar wacht
                Staat bij jou in het tabblad realism difficulty op Simulation? Elke andere setting heeft een andere online-stek

Comment

• Ik vind je dus niet.

Ik heb ondertussen zelf een sessie gestart. "gtaserver belgium", paswoord autowereld. Try and locate me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                    nee, maar wacht
                    Staat bij jou in het tabblad realism difficulty op Simulation? Elke andere setting heeft een andere online-stek
                    Aaaah, oké ! Niet dus.

Ik ben nu dus een novice server bezig. Zie data hierboven.

Als je dat op sim zet, rijden de tegenstanders dan sneller, of is dat enkel afhankelijk van die schuifbalk?

Comment

Aaaah, oké ! Niet dus.
                      Goed, dat wel elkaar eerst een vinden in de lobby, dan is dat al gedaan.
                      Ps: je naam in de lobby is de login-naam voor online te gaan, geen idee of die anders is bij jou.
                      Bij mij is dat sledge, vind je helemaal onderaan de lobby bij de s zonder hoofdletter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                        Goed, dat wel elkaar eerst een vinden in de lobby, dan is dat al gedaan.
                        Ps: je naam in de lobby is de login-naam voor online te gaan, geen idee of die anders is bij jou.
                        Bij mij is dat sledge, vind je helemaal onderaan de lobby bij de s zonder hoofdletter
                        Ik zet mezelf op simulator, en kom kijken. Moment.

Comment

Aaaah, oké ! Niet dus.

Ik ben nu dus een novice server bezig. Zie data hierboven.

Als je dat op sim zet, rijden de tegenstanders dan sneller, of is dat enkel afhankelijk van die schuifbalk?
                          Ik geloof dat ze niet sneller zijn, maar je hebt wel geen driver aids meer

Comment

• Gotya.

Wel niet leuk die simulator, ik wil met AW liefst op de makkelijkste versie, ik heb namelijk nog low ASR en low ABS nodig.

Comment

• Ok Gilles, server draait.
                              Als dat niet werkt gooi ik de firewall van de router er eens finaal af ipv te overbruggen

Comment

• Slets, gevonden !!!

Maar 'ie zegt : you can only join during practice sessions. ?!?

Comment

Slets, gevonden !!!

Maar 'ie zegt : you can only join during practice sessions. ?!?
                                  Wat ben ik aan het doen volgens de lobby? Hier draait hij practise

Comment

• Ik weet niet, maar ik kan er niet op.

Lobby zegt practice1.

Maar ik kan er niet op... :/

Komt dat omdat ik misschien nog niet genoeg gespeeld heb ofzo?

Comment

Ik weet niet, maar ik kan er niet op.

Lobby zegt practice1.

Maar ik kan er niet op... :/

Komt dat omdat ik misschien nog niet genoeg gespeeld heb ofzo?
                                      Normaal niet hoor

Ik zal er de firewall eens afgooien, volledig herbeginnen dus.
                                      Naam zal awforum2 worden voor de duidelijkheid.

Comment

• En nou is de server offline... :/

Edit : ah okay.

Comment

• awforum2 is up

Comment

Working...
                                          X