Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Zou een aantal add-ons willen erop zetten. Kan er me iemand de links geven voor :
de soundfile pack
Nordschleife track
extra auto's
Ook graag een beetje tips hoe die erop te zetten. Ik ben nu bezig de ganse GTR2 map te kopiëren, zodat ik die kan terugzetten mocht er iets fout lopen.
tracks : gewoon de map unzippen naar GTR2/GameData/Locations ?
Welke Nordschleife hebben jij en Sledge? Kan je maar 'n link van bezorgen? O ja, ik heb noch GTL noch GTR, dus 't zou een linkje moeten zijn met alle files erin, if possible...
Ik lees hier en daar dat er een McLaren F1 zou zijn. Waar kan ik die downloaden?
En betreffende die andere "auto's" : http://www.nogripracing.com/files.php?maincat=6 (verschillende categorieën). Zijn dat skins of hele auto's? En wat als je die downloadet : komen die dan als extra "kleur/nummer" onder de bestaande auto die al in 't spel zit, of hoe gaat dat? Daarmee kan je niet online racen, zeker?
De nurburgring lijkt de correctie versie te zijn. Lijkt me zalig om daar eens op te gaan cruisen online.
Soundfiles van Thinlane zijn de beste ja, maar enkel voor de V8 geloof ik.
Wagens download ik niet, kan je niet helpen helaas.
Volledig akkoord, als ik echt de Ring wil start ik GT4 op. Maar als je online wil zijn je opties beperkt natuurlijk. Ik vind de GTR2 ring er zo benauwd uitzien, eerder een jungle dan het weide efeilgebergte als je me snapt
Maar vind je de Ring in GT4 dan goed? Ik vind 'm daar te breed, precies. Al ligt dat natuurlijk wel wat aan de birdview-positie (kan je ook incar in GT4 ?). En 'ie is niet hobbelig genoeg, en de hoogteverschillen vind ik ook niet correct.
Maar vind je de Ring in GT4 dan goed? Ik vind 'm daar te breed, precies. Al ligt dat natuurlijk wel wat aan de birdview-positie (kan je ook incar in GT4 ?). En 'ie is niet hobbelig genoeg, en de hoogteverschillen vind ik ook niet correct.
Maar 't ziet er wel zaaaalig uit, yep.
Zeker
Goed, ik ben er nog nooit geweest (dit jaar moet ik gewoon es gaan), maar die van GT4 voelt echter aan zeg maar.
Overigens moet je eens dat filmpje zoeken van de M3 GTR op de ring, en dan tegelijk met de M3 GTR rijden tegelijk, na 8 minuten klopt et tot op de seconde
Comment