Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ook.

Hoe zou dat komen?

Comment

• Bon, Slets, ik ben zowiezo weg, nu. See you next time en merci voor 't hosten !!!!

Comment

• 'k vond het met de lichte bakken leuker als met de GT's

Comment

• t'avond online?

Comment

• Als er volk genoeg is

Comment

• Hi there.

'k Zou een aantal add-ons willen erop zetten. Kan er me iemand de links geven voor :
              • de soundfile pack
              • Nordschleife track
              • extra auto's
              Ook graag een beetje tips hoe die erop te zetten. Ik ben nu bezig de ganse GTR2 map te kopiëren, zodat ik die kan terugzetten mocht er iets fout lopen.
              • tracks : gewoon de map unzippen naar GTR2/GameData/Locations ?
              • soundfiles : idem naar GTR2/GameData/Sounds ?
              • auto's : hoe doe je dit ?
              Thanks !

Comment

• De soundpacks zijn te vinden op http://www.nogripracing.com/files.php?subcat=43

Vooral de soundpacks van Thinlane T zijn de moeite waard. Hoe ge dat moet installeren staat uitgelegd in zijn read-me.

Als ge een ander circuit erin zet, zeg dan welke, met precieze downloadlink. Anders hebben verschillende leden een andere versie van hetzelfde circuit

Comment

• Welke Nordschleife hebben jij en Sledge? Kan je maar 'n link van bezorgen? O ja, ik heb noch GTL noch GTR, dus 't zou een linkje moeten zijn met alle files erin, if possible...

Comment

• Ik download deze : http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=1883

Nordschleife 1.0 van DutchDevil

Is dat 'n goeie? Hebben jullie die?

Comment

• Wow, die DutchDevil is 'n zalige kerel ! Ben al bezig met 't downloaden van Zandvoort, Daytona Road Course, Laguna Seca en Le Mans ook.

Comment

• Ik lees hier en daar dat er een McLaren F1 zou zijn. Waar kan ik die downloaden?

En betreffende die andere "auto's" : http://www.nogripracing.com/files.php?maincat=6 (verschillende categorieën). Zijn dat skins of hele auto's? En wat als je die downloadet : komen die dan als extra "kleur/nummer" onder de bestaande auto die al in 't spel zit, of hoe gaat dat? Daarmee kan je niet online racen, zeker?

Comment

• De nurburgring lijkt de correctie versie te zijn. Lijkt me zalig om daar eens op te gaan cruisen online.
                          Soundfiles van Thinlane zijn de beste ja, maar enkel voor de V8 geloof ik.
                          Wagens download ik niet, kan je niet helpen helaas.

Comment

• Die Nordschleife is leuk om op te rijden, maar klopt bij momenten toch écht niet, hoor. De looks, ça va (al zijn de looks van de Nordschleife in GT4 wel duidelijk realistischer), het rijden qua bumps en hoogteverschillen ça va (véél beter dan in GT4, waar de Nordschleife precies een autostrade lijkt) ... maar sommige bochten zijn écht niet realistisch.

Maar bon, laat dat de pret niet drukken.

Daarop een 24h doen moet écht aanpassen zijn. In spelletjes heb je de neiging om véél te vaak voluit te gaan, maar één keer eraf en tegen de vangrail en 't is naar de pits te gaan voor reparaties (of erger : eruit). Zalig : voorzichtig moéten rijden, schitterend. Daarop met 60 karren een raceje doen : *shock*

Comment

• Héél rustig een rondje erover karren en heelhuids zonder eraf te gaan dat rondje voltooien is on-ge-lo-fe-lijk zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Die Nordschleife is leuk om op te rijden, maar klopt bij momenten toch écht niet, hoor. De looks, ça va (al zijn de looks van de Nordschleife in GT4 wel duidelijk realistischer), het rijden qua bumps en hoogteverschillen ça va (véél beter dan in GT4, waar de Nordschleife precies een autostrade lijkt) ... maar sommige bochten zijn écht niet realistisch.

Maar bon, laat dat de pret niet drukken.

Daarop een 24h doen moet écht aanpassen zijn. In spelletjes heb je de neiging om véél te vaak voluit te gaan, maar één keer eraf en tegen de vangrail en 't is naar de pits te gaan voor reparaties (of erger : eruit). Zalig : voorzichtig moéten rijden, schitterend. Daarop met 60 karren een raceje doen : *shock*
                                Volledig akkoord, als ik echt de Ring wil start ik GT4 op. Maar als je online wil zijn je opties beperkt natuurlijk. Ik vind de GTR2 ring er zo benauwd uitzien, eerder een jungle dan het weide efeilgebergte als je me snapt

Comment

• De Ring zelf is benauwd en smal, op dat vlak is 't in GTR² wel goed. De omgeving is niet echt je dat, da's waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Héél rustig een rondje erover karren en heelhuids zonder eraf te gaan dat rondje voltooien is on-ge-lo-fe-lijk zalig!
                                    Bwoah, héél rustig hoeft 't toch niet voor mij, er mag wat tempo achter zitten. Al erop geracet? Ik wil dat wel 'es zien, aan de tegenstand aan 105 à 110% met van die karren.

'k Denk dat ik m'n graphics 'es lager ga zetten, om 60 tegenstanders te kunnen laden. Gesteld dat er 60 kunnen natuurlijk.

Op Francorchamps gaat dat, maar dan hapert 'ie soms ferm en heb je een fps van 1 ofzo ... *boem*

Comment

De Ring zelf is benauwd en smal, op dat vlak is 't in GTR² wel goed. De omgeving is niet echt je dat, da's waar.
                                      Bedoelde ik
                                      Feit is, ik koop een PSIII voor de Ring alleen, dus die van GTR2 vind ik niet zo heel boeiend, die mag wat verkeerd zijn

Comment

• Maar vind je de Ring in GT4 dan goed? Ik vind 'm daar te breed, precies. Al ligt dat natuurlijk wel wat aan de birdview-positie (kan je ook incar in GT4 ?). En 'ie is niet hobbelig genoeg, en de hoogteverschillen vind ik ook niet correct.

Maar 't ziet er wel zaaaalig uit, yep.

Comment

Maar vind je de Ring in GT4 dan goed? Ik vind 'm daar te breed, precies. Al ligt dat natuurlijk wel wat aan de birdview-positie (kan je ook incar in GT4 ?). En 'ie is niet hobbelig genoeg, en de hoogteverschillen vind ik ook niet correct.

Maar 't ziet er wel zaaaalig uit, yep.
                                          Zeker
                                          Goed, ik ben er nog nooit geweest (dit jaar moet ik gewoon es gaan), maar die van GT4 voelt echter aan zeg maar.
                                          Overigens moet je eens dat filmpje zoeken van de M3 GTR op de ring, en dan tegelijk met de M3 GTR rijden tegelijk, na 8 minuten klopt et tot op de seconde

Comment

Working...
                                          X