Aha, daarmee. Hm, oké, wacht tot je zelf een rondje Ring hebt gedaan (passagier of chauffeur), dan zal de Ring in een spelletje nooit meer hetzelfde zijn. 't Is MAF !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar vind je de Ring in GT4 dan goed? Ik vind 'm daar te breed, precies. Al ligt dat natuurlijk wel wat aan de birdview-positie (kan je ook incar in GT4 ?). En 'ie is niet hobbelig genoeg, en de hoogteverschillen vind ik ook niet correct.
Maar 't ziet er wel zaaaalig uit, yep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIn GT4 kan je niet in-car neen. Wat mij vooral opviel: Ik speelde even op GT4, en daarna bekeek ik een filmpje op youtube van een rondje ring in een MINI. Het circuit is in werkelijkheid veel langer en gestrekter. Op GT4 zit je onmiddellijk aan een aantal bochten, die er in werkelijkheid pas veel later aankomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZeer knappe DTB, echt waar!
Goed om weten dat ge nu ook GTR2-wagens kunt herdecoreren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten@driver_to_be
Ik koop me binnenkort eens een deftige pc maar is het makkelijk
om in een team te komen om online races te rijden, zoals jij?
Nadeel is dat de multiplayer van GTR² slechts 28 man toelaat, dus zitten de leaue's snel vol.
Plus dat die multiplayer kut is, gisteren een league race gehad, op Hockenheim in de regen. Ik zet m'n Saleen op P6 van 28 in de quali, en bij overgang naar Warm up -> Lobby Down Connection lost. Race over
Net nu m'n teamgenoot op P1 algemeen staat en ons team sterk aandringt voor de constructuerstitel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten@driver_to_be
Ik koop me binnenkort eens een deftige pc maar is het makkelijk
om in een team te komen om online races te rijden, zoals jij?
Kijk anders eens op
www.beracing.be
en het forum:
www.beracing.be/forum
Het seizoen begint op 22 april, dus liefst van tevoren inschrijven. Normaal wordt er ook een testsessie georganiseerd waarbij de nieuwelingen verplicht aanwezig moeten zijn om hun rijvaardigheden te testen.
Greetz
PS: de draft voor het rulebook: http://www.beracing.be/downloads/GTCC_Concept.pdf
moneysystem: http://www.beracing.be/downloads/GTCC_Money_System.pdf
Die laatste moet wel nog update krijgen.
Comment
-
Juist eerste leaguerace van het nieuwe seizoen gereden. Circuit was Hockenheim voor 1u of 37 rondjes (wat eerst gehaald wordt). Ik reed met een M3 GTR in de GT2 klasse. De opkomst was spijtig genoeg mager. Van de 22 ingeschreven rijders, waren er maar 10 aanwezig (4 gt1, 6 gt2). Ik startte met een 0-stopsstrategie: 100 liter brandstof, harde achterslicks en medium voorslicks op een broeierig warm circuit (34°C luchttemperatuur, 42°C asfalttemperatuur).
Rustig gestart, een opdringerige F360 maar onmiddellijk voorbijgelaten voor de 1ste bocht en dan de banden warmrijden, maar terwijl toch een goed tempo aanhouden. In de 8ste ronde zette ik dan mijn eerst aanval in bij het remmen voor de spitskehre, maar hij kon toch weer sneller acceleren. De 2de keer in de 10de ronde was het wel raak. Volgende auto was mijn teammaat op 4 seconden. In de 20ste ronde zat ik nog maar op 1.5 seconde en toen pitte hij juist, samen met 2 GT1 wagens waardoor ik plots op P3 reed. Een MC12 kon me makkelijk terug inhalen, en enkele rondjes later de Saleen ook.
Toen viel de Lambo op P2 uit met een ontplofte motor. Ik dus terug op P4, maar mijn achterbanden begonnen stilaan toch hun grip te verliezen. De Saleen voor mij had blijkbaar ook problemen. 3 rondes voor het einde spinde hij, maar kon mij weer terug inhalen. Op het einde van de voorlaatste ronde spinde hij weer en ik begon de laatste ronde met 2 seconden voorsprong op P3. Nog 1 rondje doorgereden en ik eindigde met 0.7 seconde voorsprong. Winnaar van GT2 en 3de algemeen, een heel mooie start van het nieuwe seizoen.
Voor volgende race heb ik nu wel 20kg ballast, op Imola.
Edit: de racelog is ook vrijgegeven:
Ik ben Joris in die log
Comment
-
Ik heb gewoon zo'n goed resultaat door mijn tactiek en door op het einde mijn tempo iets te laten zakken zodat ik eigelijk geen echte fouten gemaakt heb.
Mijn teammaat is normaal gezien veel sneller dan mij, maar hij pushte iets te veel en besloot wel een pitstop te doen. Hij moest dus eigelijk over de hele race een minuut voorsprong op mij rijden om voor mij te kunnen eindigen.
Comment
-
Onze race was zwaar tegenvallen. Door het hoge gewicht van onze saleen konden we niet competitief genoeg zijn tegenover de 550's in Zuhai, waardoor m'n teamgenoot 4de werd, en ik 10de nadat ik de start verknoeide en achteraan kon aansluiten.
M'n teamgenoot blijft de tabellen aanvoeren, met 2 punten voorsprong op de de 2de. Ikzelfde sta 11de, middenin een groepje van 4 man.
Met nog 2 races te gaan, blijft alles nog mogelijk.
De voorlpige tussenstanden:
CUP600 rijders
1 Danny Kappen 89
2 Fabian de Jong 87
3 Chris Coppens 64
4 Mark Schuttenhelm 62
5 René Venderbosch 55
6 John Vissers 49
7 Ludo Bleys 35
8 Kevin van der Meyden 24
8 Marcel Groen 24
10 Niels Tieman 20
11 Kim van der Stichelen 18
12 Robert Saalmink 15
13 Wouter Melissen 10
13 Steven van Eijk 10
15 Dennis Asselbergs 8
16 Mark Kroesbergen 6
17 Jesper Mol 5
18 Dick Bos 2
19 Koen van Holsbeeke 1
20 Frank Zweers 0
CUP 600 teams
1 Skin Sense Racing 136
2 Dynamic Motorsports 117
3 Benelux Competition 107
4 Supervise Racing 99
5 Team DigitalRacing.nl 35
6 Seizure GTR (P) 24
6 Green Croquette Racing 24
8 Ultimatecarpage.com 20
9 Kroda 600 Racing 11
10 DennisAsselbergs.com (P) 8
11 DBS Motorsport (P) 2
12 Alias Racing (P) 1
CUP400 rijders
1 Roy Visser 116
2 Guyon Waltmans 84
3 Chris Zijlstra 62
4 Gerben Kelly 47
5 Dennis Gerressen 42
6 Bram Knot 39
7 Emile van der Stel 38
8 Peter van de Kolk 35
9 Paulpeter Kroon 34
10 Jeroen Ursem 30
11 Koos de Boer 27
12 Mathijs Twisk 14
13 Mark Bentvelzen 6
14 Angelo Wolner 2
CUP400 teams
1 Ultimatecarpage.com 146
2 Dynamic Motorsports 123
3 Supervise Racing 100
4 Team DigitalRacing.nl 81
5 Kroda 400 Racing 62
6 TBR (P) 42
7 Static Motorsports (P) 14
8 BSRT 8
Comment
-
Vorige week zondag de afsluiter van ons seizoen gereden, 2u24 op Spa, waarbij de race start om 17u werd gegeven. Finishen was dus in het donker.
De uitgangspositie was simpel voor ons:
M'n teamgenoot staat 2de in de stand, en moet dus pole pakken en dan voor de n°1 eindigen om kampioen te zijn.
Ik sta 11de met 4 punten achterstand op n°10, en 2 punten voorsprong op n°12. Ik wou P10 algemeen, dus ik wist dat ik het lastig zou krijgen.
Ons team stond 3de in de stand, en met 111 punten hadden we net één puntje meer dan P4. Dus ook voor het teamkampioenschap zou het nog spannend worden.
De race begon al goed, teamgenootje pakte pole, en stond dus effectief maar één punt meer achter de leider. Ik stond op P8, ruim 5 plaatsen voor m'n concurenten voor de 10de plaats in het kampioenschap.
In de trage warmup ronde voelde de wagen vreemd aan, alsof ik vermogen verloor als ik de rem wat indrukte. Tijdens de practise en quali voelde ik dit niet, waarschijnlijk omdat ik toen te sneller reed.
De start liep zoals verwacht, 2u24 is lang dus werd er rustig vertrokken. Ik hield positie, en na enkele ronden was er maar één rijder meer die binnen 5 seconden van mij zat. En dat was een concurrent voor de 3de constructeursplaats. Achter mij houden was dus boodschap. Aangezien ik Saleen reed en, en hij 575, kon hij normaal langer rijden en een stop minder maken. Snel uitgerekend, en ik moest in de resterende ronden van m'n stint ergens 4L brandstof zien te sparen om ook een 2 stopper te kunnen rijden
Goed, shortshiften dus en de 575 kwam hard opzetten. 2-3 keer stak ie z'n neus aan het venster, maar hij kwam er niet voorbij. Tot ik wheelspin had in de busstop en hij me in La Source uitremde. Ik probeerde aan te pikken, maar kon niet omdat ik zuinig moest rijden. Tot ik hulp kreeg uit een onverwachte hoek. Een 360GTC gaf te weinig ruimte, en ik kon beiden buitom passeren in de dubbele linkse. Ik kon em tot stop één achter me houden. Nog meer goed nieuws, de leider in het kampioenschap moet opgeven in de pit, en m'n teamgenoot is vanaf nu dus virtueel kampioen.
Ik was nog echter nog niet van die 575 verlost. Hij begon echt aan te vallen, wat hem echter meer tijd kostte dan tijd te winnen. Ik kon een gat van 1.5 seconde slaan, tot ik me grandioos verremde in La Source. In die uitloopstrook is geen grip, dus ging ik gewoon te wijd. Ik verwachtte de 575 nu elk moment voorbij te zien komen, maar gelukkig voor mij deed ie exact hetzelfde. Alleen ging ie er harder af, en trok z'n splitter eraf.
Op dat moment was het uitrijden. Teamgenoot op P1, en ik op P6. Mooi resultaat dacht ik zo. Ik wou en zou een fotofinsh doen met m'n teamgenoot als ie z'n titel pakt. Ik had een minuut en 16 seconden voor op P7, dus liet ik me afzakken tot ik gedubbeld was, en pikte aan bij m'n teamgenoot. De race duurt 63 ronden, en we zitten in ronde 53. Ik rijd op kemmel, druk op de rem en begin terug te schakelen. 6-5-4-, en toen kwam er een enorm gebrul vanachter m'n cockpit, en in m'n spiegel zat ik zwarte wolken en vuur. Er zat niks anders op dan na 53 ronden spa m'n Saleen te parekeren in Combes
Gelukkig pakte m'n teamgenoot de winst, waardoor hij kampioen werd, en hielden we P3 in het teamkampioenschap, met nog steeds één puntje voorsprong
Comment
Comment