Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi verslag!!

11e plaats in het kampioenschap niet behouden zeker?
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Mooi verslag!!

11e plaats in het kampioenschap niet behouden zeker?
      Gedeeld 11de geworden

Comment

• Zo zalig!

Da zou'k ook graag keer doen !! Kheb er alleen de tijd niet voor...

Comment

• Ik zoek een tijdelijke vervanger voor mij in het beracing kampioenschap. Wagen: de EMD BMW M3 GTR #86. De M3 GTR is wel wat gedowntuned om in de NGT te kunnen rijden: vermogen werd teruggebracht tot 460 pk ipv de 500. Volgende race is op Zhuhai op zondag 3 juni. Oefensessie start om 18u00 tot 19u30. Kwalificatie van 19u30 tot 20u00. Dan 5 minuten warm-up (om iedereen de kans te geven zijn race-setup te laden en eventueel bij te stellen) en dan een 1u race (of 167 km als dat bereikt wordt voor het uur om is).

Laat me iets weten via PM als je geïnteresseerd bent.

Comment

• Een shotje van het moment dat ik uitgeremd word door de 575. Ik probeerde te counteren door zo kort mogelijk in te sturen, maar hij kon sneller wegacceleren.
            (foto wordt verkleind door het forum, kies rechtermuisknop en afbeelding bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
              Een shotje van het moment dat ik uitgeremd word door de 575. Ik probeerde te counteren door zo kort mogelijk in te sturen, maar hij kon sneller wegacceleren.
              (foto wordt verkleind door het forum, kies rechtermuisknop en afbeelding bekijken.
              Misschien stomme vraag, maar hoe doe je dat op zo'n screenshots te nemen tijdens een online race?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Misschien stomme vraag, maar hoe doe je dat op zo'n screenshots te nemen tijdens een online race?
                Door de replay te bekijken

Comment

Door de replay te bekijken
                  Kunde de replay bekijken van de ganse race na afloop?

Comment

Kunde de replay bekijken van de ganse race na afloop?
                    Ja, maar dan moet je in het replay menu wel die optie aanvinken

Comment

• Gisteren en eergisteren weer enkele korte racesjes gereden van een lap of 15. (tussen het studeren door )

Steeds weer sukkelde ik na een lap of 8 met hevig onderstuur. Ik weet dus echt niet wat ik kan doen om dit te verhelpen.

Voorbeeldje:

Circuit: Anderstorp
                      wagen: Saleen

Setup one:
                      -banden: Hard slicks (dacht dat ze minder snel zouden slijten dan semi's)
                      -steering lock: 14.5 deg
                      de rest bleef ongewijzigd. (wat betekenen trouwens power, coast en preload?)

Setup two:

Wat is er verkeerd?

Ik dacht dat het aanvankelijk aan mijn rijstijl lag... Misschien reed ik te wild of respecteerde ik de ideale lijnen niet. Doch heb ik er eens extra op gelet om zuiver te rijden, zonder blokkerende wielen bij het remmen, zonder wielspin bij acceleren etc etc.

Comment

Gisteren en eergisteren weer enkele korte racesjes gereden van een lap of 15. (tussen het studeren door )

Steeds weer sukkelde ik na een lap of 8 met hevig onderstuur. Ik weet dus echt niet wat ik kan doen om dit te verhelpen.

Voorbeeldje:

Circuit: Anderstorp
                        wagen: Saleen

Setup one:
                        -banden: Hard slicks (dacht dat ze minder snel zouden slijten dan semi's)
                        -steering lock: 14.5 deg
                        de rest bleef ongewijzigd. (wat betekenen trouwens power, coast en preload?)

Setup two:

Wat is er verkeerd?

Ik dacht dat het aanvankelijk aan mijn rijstijl lag... Misschien reed ik te wild of respecteerde ik de ideale lijnen niet. Doch heb ik er eens extra op gelet om zuiver te rijden, zonder blokkerende wielen bij het remmen, zonder wielspin bij acceleren etc etc.
                        Gebruikte ge voor de voor-en achterbanden harde slicks?

De Saleen is bekend voor ontzettend snel achterbanden te slijten, maar op 15 rondjes speelt dat geen rol. Ik zou voor soft-medium proberen.

Die diff settings zijn tamelijk complex. Ik steek die meestal vast op 40%-70%-3 omdat ik daar de beste ervaringen mee heb.

Wing verlagen naar 9 of 8 moet ook helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                          Gebruikte ge voor de voor-en achterbanden harde slicks?

De Saleen is bekend voor ontzettend snel achterbanden te slijten, maar op 15 rondjes speelt dat geen rol. Ik zou voor soft-medium proberen.

Die diff settings zijn tamelijk complex. Ik steek die meestal vast op 40%-70%-3 omdat ik daar de beste ervaringen mee heb.

Wing verlagen naar 9 of 8 moet ook helpen.
                          Thanks, kzal het zeker eens uitproberen.

Wel ik reed voor korte races altijd op mediums maar die sleten ook al zo snel. Ik dacht dat het hardere slicks misschien langer zou duren...

Comment

Thanks, kzal het zeker eens uitproberen.

Wel ik reed voor korte races altijd op mediums maar die sleten ook al zo snel. Ik dacht dat het hardere slicks misschien langer zou duren...
                            Dan kun je ook op voor med en achter hard rijden. Uw probleem is nu dat de achterbanden al op temperatuur zijn terwijl de voorbanden dat nog niet zijn waardoor uw voorkant gaat wegglijden => onderstuur.

Met de Saleen eigelijk nooit met dezelfde voor-en achterbanden rijden. Vraag anders eens aan Sledge, die rijdt in zijn league met een Saleen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                              Dan kun je ook op voor med en achter hard rijden. Uw probleem is nu dat de achterbanden al op temperatuur zijn terwijl de voorbanden dat nog niet zijn waardoor uw voorkant gaat wegglijden => onderstuur.

Met de Saleen eigelijk nooit met dezelfde voor-en achterbanden rijden. Vraag anders eens aan Sledge, die rijdt in zijn league met een Saleen.
                              ah ok.

Ik zal't me eens vragen als ie hier nog eens in't topic is

Comment

ah ok.

Ik zal't me eens vragen als ie hier nog eens in't topic is
                                Ik ben er
                                Onze races duren 77minuten, met pitstop. Wij rijden altijd med/med, en die houden het meestal wel uit voor een ronde of 25. Van hard/hard zou ik zeker wegblijven.
                                Ik zou zeggen, rij eens een ronde of 10 en zet uw setup beeld hier eens zodat ik de bandendrukken en camber kan nakijken.
                                Rear wing mag zoweiso al op 9 of 8 voor te beginnen.

Comment

• Het dif heeft 2 onderverdelingen. Power en Coast.
                                  Kort uitgelegd: de power verdeling veranderd het gevoel van de wagen als je gas heeft, de coast veranderd het gevoel als je gas lost.

Comment

Ik ben er
                                    Onze races duren 77minuten, met pitstop. Wij rijden altijd med/med, en die houden het meestal wel uit voor een ronde of 25. Van hard/hard zou ik zeker wegblijven.
                                    Ik zou zeggen, rij eens een ronde of 10 en zet uw setup beeld hier eens zodat ik de bandendrukken en camber kan nakijken.
                                    Rear wing mag zoweiso al op 9 of 8 voor te beginnen.
                                    Oké, thanks.

Ik zal eens een vrije oefensessie doen en dan de screens hier posten.

Comment

Het dif heeft 2 onderverdelingen. Power en Coast.
                                      Kort uitgelegd: de power verdeling veranderd het gevoel van de wagen als je gas heeft, de coast veranderd het gevoel als je gas lost.
                                      En die laat je best onveranderd?

Comment

En die laat je best onveranderd?
                                        Op hoeveel staan die bij jou?

Comment

Op hoeveel staan die bij jou?
                                          Weet ik niet van buiten. Ik zal het spel straks eens opstarten om te kijken

Comment

Working...
                                          X