Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila 10 rondjes Anderstorp met de Saleen leveren dit op.

Ik moet wel zeggen met het aanpassen van die vleugel ging het flink stuk beter!

Banden waren med/med

Comment

• Ik zou zeggen:

Bandendruk voor: Links 161 Rechts: 171
      Bandendruk achter: Links 158 Rechts: 164.

En dan mag blijkbaar de radiator met minstens 1 klikje naar beneden.

Maar op zo'n screen is het heel moeilijk de juiste conclusies te trekken.

Comment

• Wat ik ook doe om het insturen wat te vergemakkelijken: toe-in vanvoor op -0.30 en vanachter op +0.20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
          Ik zou zeggen:

Bandendruk voor: Links 161 Rechts: 171
          Bandendruk achter: Links 158 Rechts: 164.

En dan mag blijkbaar de radiator met minstens 1 klikje naar beneden.

Maar op zo'n screen is het heel moeilijk de juiste conclusies te trekken.
          Betreffende bandendruk:
          Op basis van wat zeg je dat juist? Omdat na die tien rondjes de banden links hogere waardes hebben dan die links? Wat is een goede waar?

Waarom radiator naar beneden? Temperatuur te hoog? Wat is goede temp?

Sorry voor die vragen, maar van die technische elementen ken ik echt niks Alvast bedankt om mij te helpen!

Oja, nog iets over de spoiler: Staat die op elk circuit rond de 8 à 9 bij jullie? Of waar mat het meer en waar minder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
            Wat ik ook doe om het insturen wat te vergemakkelijken: toe-in vanvoor op -0.30 en vanachter op +0.20.
            Wat is dat juist? En wat zijn de mogelijke neveneffecten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Wat is dat juist? En wat zijn de mogelijke neveneffecten?
              Afbeelding om het te kunnen uitleggen:

Eigenlijk een vaste hoek tussen de wielen op 1 as. Nadeel is iets meer rolweerstand waardoor ge minder topsnelheid hebt en iets meer bandenslijtage. Voordeel is dat ge sneller kunt insturen waardoor ge ook iets sneller uitkomt.

Van die hogere bandenspanning: als ge goed kijkt naar uw bandentemperaturen ziet ge dat de binnenste temperatuur lager is dan de 2 buitenste. Daaruit kunt ge afleiden dat de banden niet hard genoeg staan.

vb: uw linkervoorband: daar staat 92/89/99

De 92 is de temperatuur van de buitenzijde van de band, de 89 het midden en de 99 de binnenkant. Normaal moet het verschil tussen binnen-en buitenzijde ongeveer 5 à 7°C zijn, iets minder voor de achterbanden en het middengedeelte moet daar tussenin liggen. Daarom moet uw linkervoorband iets harder opgepompt worden. Uw rechtervoorband is ideaal qua verdeling, maar niet echt warm genoeg om de volledige grip eruit te halen.

Dit zijn wel andere raadgevingen dan sledge gaf zie ik nu. Om die waardes in orde te krijgen is het vooral spelen met camber en bandenspanning. Met de camber kun je het verschil tussen buiten-en binnenzijde regelen.

Comment

Dit zijn wel andere raadgevingen dan sledge gaf zie ik nu. Om die waardes in orde te krijgen is het vooral spelen met camber en bandenspanning. Met de camber kun je het verschil tussen buiten-en binnenzijde regelen.
                Klopt, ik zorg er altijd eerst voor dat m'n druk ongeveer goed staat, dan pas ga ik met camber werken.

Comment

• Bedankt voor de nuttige info jongens!

Comment

• Wat is een goede temperatuur voor de banden?

Comment

• Als ze eenmaal ingereden zijn zou de druk 200kPa en de temperatuur ongeveer 90°C moeten zijn. Hangt wel wat af van bandenmerk.

Deze pdf moet je echt eens bekijken: http://www.gamerholics.net/gamerholi...etup_Guide.pdf

Comment

Als ze eenmaal ingereden zijn zou de druk 200kPa en de temperatuur ongeveer 90°C moeten zijn. Hangt wel wat af van bandenmerk.

Deze pdf moet je echt eens bekijken: http://www.gamerholics.net/gamerholi...etup_Guide.pdf

Thanks! Zeer interessant!

Laten jullie de spoiler voor alle circuits op 8 à 9?

Comment

Thanks! Zeer interessant!

Laten jullie de spoiler voor alle circuits op 8 à 9?
                          Ik altijd op 8, behalve op monza en enna. Op Spa durf ik soms ook wel eens 6 of 7 te nemen.

Comment

• ben het spel aan het binnenhalen, hoop me er goed mee te kunnen amuseren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                              ben het spel aan het binnenhalen, hoop me er goed mee te kunnen amuseren
                              Vergeet niet dat online niet zal gaan hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                Vergeet niet dat online niet zal gaan hé.
                                dacht er ook net aan, seffens naar de winkel huppelen en zal het wel betalen

Comment

• owja, draait dit spel op vista

Comment

owja, draait dit spel op vista
                                    Draait idd op Vista, ik doe dat ook

Comment

ben het spel aan het binnenhalen, hoop me er goed mee te kunnen amuseren
                                      Heb je stuurtje? Dan is het fun gegarandeerd!

Comment

Heb je stuurtje? Dan is het fun gegarandeerd!
                                        nog niet, spel is gekocht. Der stond wel een machtig stuurtje van logitech voor slechts 200 euro

fuck beter gekocht, website geeft 300 aan

Comment

nog niet, spel is gekocht. Der stond wel een machtig stuurtje van logitech voor slechts 200 euro

fuck beter gekocht, website geeft 300 aan

http://www.logitech.com/index.cfm/ga...s/131&cl=be,nl
                                          Inderdaad, de G25. Die heb ik ook.
                                          Klik!!

Comment

Working...
                                          X