Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenToch aan te raden hoor! Zonder stuur is het spel nauwelijks -deftig- te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtentis moeilijk met keyboard
't Is idd ZEER moeilijk met toetsenbord!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenI told you!
Ik reed zelfs de pole in spa in mijn league met toetsenbord in GTR1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenI told you!
no way, dat ik weer 50 km over en weer naar antwerpen ga tsjoeken.
Comment
-
Gisteren de eerste invalrace gereden voor Driver_to_be, en zo'n NGT is toch even wennen als je daar bijna nog geen ervaring mee hebt.
Ik kwalificeerde op P4, en bij de start won ik zowaar een plekje. P3 dus, en P2 begon ik laangzaam binnen te hengelen. Na een ronde of 5-6 gooide ik de BMW ernaast, en nam P2 over. Ik koos voor een 0-stopper, maar zo halverwege begon ik toch te twijfelen ik deze race tot een goed einde kon brengen. De wagen zat tot de nok gevuld met brandstof, en exact halverwegen zat ik zo ongeveer op een halflege tank te rijden, terwijl al de Porschjes rondom mij vrolijk doorreden en dus ook niet gingen pitten
Na zo'n 25 ronden waren mijn banden dan nog eens shot to shit, en begon m'n voorprong op P3 te smelten als sneeuw voor de zon. Shit zeg, dit kan toch gewoon niet dacht ik. Maar helaas, na enkele ronden hadden ze me te stekken, en toen P3 een poging deed me in te halen liet hij veel te weinig ruimte en ik kon even door het grind gaan ploegen. Onmiddelijk 2 plaatsen kwijt, lag al 4de dan. En P5 kwam ook al hard opzetten. Ik hield em makkelijk achter me, maar ik maakte een remfoutje in de eerste bocht en hij was er voorbij. Ik kende m'n sterkte, en dat waren de remmen. Van deftig insturen was er al lang geen sprake meer. Wou ik dus P5 terugpakken, diende dat te gebeuren in T2, 3, 4 of 5. 4 kansen dus, en toen zou ie ervandoor gaan, ik wist het gewoon. In T3 waagde ik m'n kans, remde extreem laat, ging er zelfs even voorbij aan de buitenkant, maar kon zoals eerder gezegd niet optimaal meer insturen. Daar ging hij dan. Gelukkig spon er om dat moment een GT voor z'n neus, waardoor ik nog één ultieme kans kreeg, opnieuw in T3. Helaas verknoeide ik dat enorm. Met 2 blokkerende voorwielen schoof ik recht op de bocht af, totaal onbestuurbaar, en on collision course met de P5. Niks aan te doen, en ik T-bonede hem vol in de flank. Gellukig geen schade bij beide rijders, al verloor ik weeral een plek omdat ik na die klapper gedraaid in het grind stond.
P6 dus, wat eigenlijk zeker P2-3 kon geweest zijn als de banden het hielden. Ik weet dus wat te doen in het vervolg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenik moet nog veel leren van het spel, ben nog steeds bezig met wagengewenning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHeb je nu een G25 gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenGisteren de eerste invalrace gereden voor Driver_to_be, en zo'n NGT is toch even wennen als je daar bijna nog geen ervaring mee hebt.
Ik kwalificeerde op P4, en bij de start won ik zowaar een plekje. P3 dus, en P2 begon ik laangzaam binnen te hengelen. Na een ronde of 5-6 gooide ik de BMW ernaast, en nam P2 over. Ik koos voor een 0-stopper, maar zo halverwege begon ik toch te twijfelen ik deze race tot een goed einde kon brengen. De wagen zat tot de nok gevuld met brandstof, en exact halverwegen zat ik zo ongeveer op een halflege tank te rijden, terwijl al de Porschjes rondom mij vrolijk doorreden en dus ook niet gingen pitten
Na zo'n 25 ronden waren mijn banden dan nog eens shot to shit, en begon m'n voorprong op P3 te smelten als sneeuw voor de zon. Shit zeg, dit kan toch gewoon niet dacht ik. Maar helaas, na enkele ronden hadden ze me te stekken, en toen P3 een poging deed me in te halen liet hij veel te weinig ruimte en ik kon even door het grind gaan ploegen. Onmiddelijk 2 plaatsen kwijt, lag al 4de dan. En P5 kwam ook al hard opzetten. Ik hield em makkelijk achter me, maar ik maakte een remfoutje in de eerste bocht en hij was er voorbij. Ik kende m'n sterkte, en dat waren de remmen. Van deftig insturen was er al lang geen sprake meer. Wou ik dus P5 terugpakken, diende dat te gebeuren in T2, 3, 4 of 5. 4 kansen dus, en toen zou ie ervandoor gaan, ik wist het gewoon. In T3 waagde ik m'n kans, remde extreem laat, ging er zelfs even voorbij aan de buitenkant, maar kon zoals eerder gezegd niet optimaal meer insturen. Daar ging hij dan. Gelukkig spon er om dat moment een GT voor z'n neus, waardoor ik nog één ultieme kans kreeg, opnieuw in T3. Helaas verknoeide ik dat enorm. Met 2 blokkerende voorwielen schoof ik recht op de bocht af, totaal onbestuurbaar, en on collision course met de P5. Niks aan te doen, en ik T-bonede hem vol in de flank. Gellukig geen schade bij beide rijders, al verloor ik weeral een plek omdat ik na die klapper gedraaid in het grind stond.
P6 dus, wat eigenlijk zeker P2-3 kon geweest zijn als de banden het hielden. Ik weet dus wat te doen in het vervolg.
Ik heb het gelezen op het forum. Spijtig, maar het is zaak om in het begin goed uw banden te sparen. Hoewel Zhuhai wel een bandenvretend circuit is.
Sloeri vond je iig een goed en fair rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
Alvast bedankt om voor mij in te vallen.
Ik heb het gelezen op het forum. Spijtig, maar het is zaak om in het begin goed uw banden te sparen. Hoewel Zhuhai wel een bandenvretend circuit is.
Sloeri vond je iig een goed en fair rijder.
Moet ik nog een race invallen voor jou? Zo niet ga ik eens kijken of ik niet ergens kan invallen als privateer ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenneen, 200 euro vind ik nu net iets te veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten't Stuur is die 200 euro waard hoor!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten't Stuur is die 200 euro waard hoor!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenpersoonlijk vind ik het veel geld, er zijn andere zaken die prioriteit hebben. Laten we zeggen dat ik eerst het spel voldoende moet leren kennen om zoiets aan te schaffen.
Heb ik ook
100 euro, mss zelfs minder
Toen de G25 uitkwam zijn er redelijk veel die hun exemplaar van de hand wilden doen, dus misschien kan je ergens een koopje doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenLeuk om te horen, heb inderdaad een leuk gevecht gehad met Sloeri
Moet ik nog een race invallen voor jou? Zo niet ga ik eens kijken of ik niet ergens kan invallen als privateer ofzo
Bij de eerste heb ik nog examens en bij de 2de zit ik op Rock Werchter...
Comment
-
één van onze league filmpjes,op zolder: http://www.megaupload.com/nl/?d=LWTOFT72
Benieuwd naar de reacties
Comment
Comment