Wel 2004 liefst, en 2 uur damn is een uur niet genoeg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk zou ook graag in de vakantie eens wat online racen, maar eerst de originele kopen...
Is het de moeite om enkel voor het online racen het origineel spel te kopen?
Wil je een serieuze league zoeken en testen, dan, ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten2u race op Spa dan? Max 5 man wel, maar dan lijkt genoeg.
Quali begint om 19u30, race om 20u00. Niet om alles te willen beslissen maar ik moet morgen om 4u op en dan ga ik niet tot 23u zitten racen.
Welke raceklasse?
(valt 't op dat ik nog nooit met die Porsches e.d. heb gereden )
Goe.
Wel 'es 't adres meedelen.
O ja en euhm ... kan ik op die server, want vorige keer had ik precies een PAK problemen om online te racen. Of was dat om te hosten? 'k Weet 't al ni meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAllemaal. Of allemaal in ne Lotus of ne Z3. Ook leuk.
(valt 't op dat ik nog nooit met die Porsches e.d. heb gereden )
Goe.
Wel 'es 't adres meedelen.
O ja en euhm ... kan ik op die server, want vorige keer had ik precies een PAK problemen om online te racen. Of was dat om te hosten? 'k Weet 't al ni meer.
Eerst even Driver_to_be's server afwachten, als die spa kan pakken wie die, is beter voor m'n downloadvolume
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenWil je een serieuze league zoeken en testen, dan, ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk neem GT3-RSR dus GT2 zeker ?
Is de start om 20:15 ook goed, anders ben ik te laat denk ik. Oh en changeable weather zou wel leuk zijn.
Snel snel pits in voor regebanden.
Changeble weather ok voor iedereen? Kan soms lastig en irritant zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenStart 20u15 is ok, als ik host.
Changeble weather ok voor iedereen? Kan soms lastig en irritant zijn.
Comment
-
Comment
Comment