Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    Was net Uber spannend tussen ons Gilles
    Hé, maar ik had de indruk dat jij op 't gemakje reed, en zo telkens op de 12 seconden voor me wou blijven? En op 't einde wat had je voor? Net voor de busstop?

Ik was rustig "sparend" aan 't rijden, totaal geen risico's.

Jammer van m'n spin in ronde 1 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      sprint race van halfuurtje?
      Ja.

ZOLDER !!!

Comment

• Ging 1ste keer rond en zat op 8 seconden, dan in de radilion vol tegen de linkerkant en topsnelheid met 20 km/u naar beneden kon gewoon niet meer volgen.

Comment

• Gewoon inloggen op een public server, leeg, Zolder. En meteen racen. Dan kunnen er geen anderen meer joinen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Hé, maar ik had de indruk dat jij op 't gemakje reed, en zo telkens op de 12 seconden voor me wou blijven? En op 't einde wat had je voor? Net voor de busstop?

Ik was rustig "sparend" aan 't rijden, totaal geen risico's.

Jammer van m'n spin in ronde 1 ...
            Nee, ik ging gewoon m'n eigen tempo, al dan niet voluit. Ik hield zeker niet in.
            Ik kwam op het vuil stuk naast de baan, en deed een tankslapper

Comment

• Ik heb zolder niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                Ging 1ste keer rond en zat op 8 seconden, dan in de radilion vol tegen de linkerkant en topsnelheid met 20 km/u naar beneden kon gewoon niet meer volgen.
                Je hebt naar 't einde toe nog 'es een paar foutjes gemaakt zag ik. Zo plots weer een hap van 10 seconden erbij.

Ging jij rond net voor 't einde van 't circuit (na de rechts/linkse), voor 't recht stuk daar?

(allez als ge snapt wat ik bedoel)

Want ik was niet aan 't opletten en plots was ik nr.2

Comment

Gewoon inloggen op een public server, leeg, Zolder. En meteen racen. Dan kunnen er geen anderen meer joinen.

kheb zolder niet, waar kan ik het vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                    Ik heb zolder niet.
                    Oké, dan Franco !!!

Lege Simulation server? En meteen voten naar race?

Ik zoek er ene.

Comment

• Noem maar een server, ik heb wat schrik om te hosten nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                        kheb zolder niet, waar kan ik het vinden?
                        Trap naar boven, zou de laatste verdieping van je huis moeten zijn.
                        Let op: sommige huizen hebben evenwel geen zolder, andere zolders zijn ingericht als zijnde slaapkamers of hobbykamers.

Comment

• wat zijn zo de tijden voor spa met de auto's waarmee we net reden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Trap naar boven, zou de laatste verdieping van je huis moeten zijn.
                            Let op: sommige huizen hebben evenwel geen zolder, andere zolders zijn ingericht als zijnde slaapkamers of hobbykamers.

kzit al op zolder, en hier is nikske te vinden

merci he

Comment

Je hebt naar 't einde toe nog 'es een paar foutjes gemaakt zag ik. Zo plots weer een hap van 10 seconden erbij.

Ging jij rond net voor 't einde van 't circuit (na de rechts/linkse), voor 't recht stuk daar?

(allez als ge snapt wat ik bedoel)

Want ik was niet aan 't opletten en plots was ik nr.2
                              Na die 2 snelle linkse ging ik rond op de eerste rechtse, iets te snel en kon em niet meer houden.

Dan wilde ik iets te snel zijn en ging rechtdoor op de radilion en heel men aero naar de zak, kon met moeite volgen en had zachte banden zitten dus dat hielp ook niet.

Comment

• 'k Vind er geen.

Comment

'k Vind er geen.
                                  Mag voor mij een andere baan zijn ook, gewoon een lege

Comment

• Ik kan niet hosten, zat vandaag over mijn limiet.

Comment

• Met welke auto's reed ge allemaal?

Comment

• IOT-EU#9 2004 (imola)

HAAST JULLIE !!!!!

Comment

• Asphalt-devils WM ?

Comment

Working...
                                          X