Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb daar wel goesting in ja

Comment

• gTa, zocht je dit?

Tutorial on how to insert new wheel models into GTR2

of dit

Wheels and CAS File Info
      Last edited by ; 23/06/2007, 10:31.

Comment

• Waarom niet volgende week dinsdag of woensdag, ik zei het al, de server is ter beschikking dan. De dagen daarop zit ik in Werchter. Anders de week erna.

*Sledge
        *driver_to_be
        *Fille

Comment

• Volgende week kan ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
            Volgende week kan ik niet
            vanavond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
              vanavond?
              Als er volk genoeg is dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                Als er volk genoeg is dan

k, laat maar iets weten

Weet er iemand waar je goede setup kunt vinden voor GTR2?

Comment

• net wat rondjes gereden op het 24 u circuit van nurburgring met wat vrienden

zo zalig!

wat moet dat wel niet zijn in een league

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                    Ja in de muur.

Te ver over de curbs (ik wist 't, trager in die bocht, je banden zijn nog koud), maar met de hete adem in m'n nek van de andere 3 toch een tikkie te snel, een tikkie te ver over de curbs en hoppa: sideways.

Ik vind 't zeer moeilijk om een heavy drift te controleren in GTR. Onlangs las ik dat dat deels is omdat je altijd iets te laat reageert omdat én de controller (G25 in mijn geval) én je flat display met 'n vertraging zitten.

Anyhow, ik ben toch niet sneller dan Slets, en die zou ik zeker niet gepakt hebben. De andere twee echter: *boem*. Fille was de vangrailkusser van de wedstrijd (3 keer pitten al voor ik de eerste keer binnen moest ), en 'k had de indruk dat ik continu op je uitliep.

Was FUN !!

Nog 'es? Vanavond?

Comment

Waarom niet volgende week dinsdag of woensdag, ik zei het al, de server is ter beschikking dan. De dagen daarop zit ik in Werchter. Anders de week erna.

*Sledge
                      *driver_to_be
                      *Fille
                      Dinsdagavond : i'm in. Woensdag nog niet zeker.

Laadt iedereen Zolder ondertussen? Dan kunnen we 'es op Zolder racen, ook fun.

Comment

net wat rondjes gereden op het 24 u circuit van nurburgring met wat vrienden

zo zalig!

wat moet dat wel niet zijn in een league
                        Hey ja, een forumwedstrijdje Nordschleife. Dat wordt brokken maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik vind 't zeer moeilijk om een heavy drift te controleren in GTR. Onlangs las ik dat dat deels is omdat je altijd iets te laat reageert omdat én de controller (G25 in mijn geval) én je flat display met 'n vertraging zitten.
                          Denk het niet, in andere simulatoren zoals rFactor, LFS en weetikveel is het véél makkelijker om een drift op te vangen en aan te houden...

Denk dat het eerder aan de racewagen setup ligt met die slicks enzo, of heb jij in de FiaGT al iemand bocht na bocht zien driften?

Comment

• Jup die slicks zijn de oorzaak. Die racebanden geven ongelofelijk veel grip, maar eens over het randje ben je dan ook alles kwijt. Bij driften is die "rand" wat breder zodat ge meer kunt spelen.

Comment

Hey ja, een forumwedstrijdje Nordschleife. Dat wordt brokken maken.
                              waar kan ik die downloaden? dan zal ik je eens droog in de poep nemen

Comment

• Ook waar.

Waarom doe jij niet mee met online races? Illegale versie van 't spel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  waar kan ik die downloaden? dan zal ik je eens droog in de poep nemen

Effe zoeken, momentje.

Comment

Effe zoeken, momentje.

thx, allmighty gTa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Denk het niet, in andere simulatoren zoals rFactor, LFS en weetikveel is het véél makkelijker om een drift op te vangen en aan te houden...

Denk dat het eerder aan de racewagen setup ligt met die slicks enzo, of heb jij in de FiaGT al iemand bocht na bocht zien driften?

Denk dat ook... Zeer kleine glijpartijtjes zijn op te vangen, maar grote niet... Zie je 'in het echt' ook. Als zo'n GT te hard schuift is 't meteen volledig achterstevoren.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ook waar.

Waarom doe jij niet mee met online races? Illegale versie van 't spel?
                                        Zoiets, ja

Comment

• Hier vind je alvast de laatste versie van Zolder. Zéér aan te raden!

En hier vind je massa's extra tracks !

Eén probleem: van sommige tracks (meestal add-ons dus) bestaan er verschillende versies en als je niet allemaal dezelfde versie hebt als die die op de server gedraaid wordt, dan kan je niet inloggen.

Ik weet niet meer precies welke versie ik heb van de Nordschleife, 't is in ieder geval eentje met 3 verschillende versies van de track : Nordschleife Tourist (incl. de parking, het M paviljoen en de slagboompjes ), Nordschleife 24h en Nordschleife VLN.

Comment

Working...
                                          X