Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thx, ik zal een van de dagen mijn aantal tracks eens verdubbelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      thx, ik zal een van de dagen mijn aantal tracks eens verdubbelen
      Pas toch maar op, een teveel aan tracks maakt het spel toch wel trager en je loopt meer risico dat 'ie vastloopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Pas toch maar op, een teveel aan tracks maakt het spel toch wel trager en je loopt meer risico dat 'ie vastloopt
        zoals bij NFS indertijd dus

bij GP2 had ik een editor waar je afzonderlijk kan in- en uitladen. Was wel praktisch om spel draaiende te houden

Comment

• @ FuckBlax : Ga anders 'es 't echte spel kopen zodat je kan meerijden online, in plaats van te zagen.

Comment

• Bon, ik ga Le Mans 'es verkennen.

Comment

• Suck my balls
              Fix een hamachi server en ik ben aanwezig

Comment

• Ik ken daar niks van, van Hamachi. Als je zegt hoe ik moet inloggen op zo'n ding, dan overweeg ik 't misschien.

Comment

• Sledge of Driver-to-be, willen jullie me 'es uitleggen hoe ik gebruik kan maken van die MoTec?

Ik heb MoTec geïnstalleerd, en als ik iun GTR2 op Motec klik dan opent het spellement ... maar hoe doe ik aan data-logging ? Wat zijn de ingame mogelijkheden daarvan? e.d.

Thx!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Sledge of Driver-to-be, willen jullie me 'es uitleggen hoe ik gebruik kan maken van die MoTec?

Ik heb MoTec geïnstalleerd, en als ik iun GTR2 op Motec klik dan opent het spellement ... maar hoe doe ik aan data-logging ? Wat zijn de ingame mogelijkheden daarvan? e.d.

Thx!!

MoTec is vetgeil. 't Is wat de echte teams ook gebruiken!
                    Op diverse fora is er zeker massa's info over te vinden

Als ik nog eens heel veel tijd heb ga ik me daar eens achterzetten, maar sinds ik GTR heb is't er nog altijd niet van gekomen. GTR1 dus nog altijd he
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Te ver over de curbs (ik wist 't, trager in die bocht, je banden zijn nog koud), maar met de hete adem in m'n nek van de andere 3 toch een tikkie te snel, een tikkie te ver over de curbs en hoppa: sideways.

Ik vind 't zeer moeilijk om een heavy drift te controleren in GTR. Onlangs las ik dat dat deels is omdat je altijd iets te laat reageert omdat én de controller (G25 in mijn geval) én je flat display met 'n vertraging zitten.

Anyhow, ik ben toch niet sneller dan Slets, en die zou ik zeker niet gepakt hebben. De andere twee echter: *boem*. Fille was de vangrailkusser van de wedstrijd (3 keer pitten al voor ik de eerste keer binnen moest ), en 'k had de indruk dat ik continu op je uitliep.

Was FUN !!

Nog 'es? Vanavond?
                      Ik weet het, was goed bezig maar de fout die ik maakte is om Sledge te volgen maar hij ging te snel voor mij. Ik moest echt pushen om hem bij te houden terwijl hij "op het gemak" leek te rijden.

Na mijn eerste schuiver wilde ik gewoon te snel terug komen en dan boven op de radilion rechtdoor, muur vol geraakt en haalde mijn topsnelheid ook niet meer. Wagen begon meer en meer te schuiven dus ik moest echt naar de pits want ik verloor elke ronde bijna een halve tot volle seconde op u.

En toen, ja toen viel de server uit.

Comment

• Was voor mij ook effe zoeken hoe MoTec juist werkte, heb het aan de praat gekregen en dan kan je perfect alle parameters zien per sector.

Nu staat het niet meer op de PC na een format, is soms wel chinees ze voor een "leek".

Comment

• We moeten gewoon binnenkort eens die 2u herdoen, vind ik echt super. Zelf met maar 4 man
                          Desnoods via dat Hamichi spel dat er zoveel mogelijk rijders aanwezig zijn. Iemand die het aandruft een darum te noemen? :p

En gTa: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=260894

Comment

• In ieder geval liefst geen weekends, dan kan ik eigenlijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              In ieder geval liefst geen weekends, dan kan ik eigenlijk niet.
                              Ik werk in ploegen, dus om de week kan ik 's avonds niet Maar de weken dat ik de morgen heb wil ik 's avonds zeker racen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                We moeten gewoon binnenkort eens die 2u herdoen, vind ik echt super. Zelf met maar 4 man
                                Desnoods via dat Hamichi spel dat er zoveel mogelijk rijders aanwezig zijn. Iemand die het aandruft een darum te noemen? :p

En gTa: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=260894
                                Ik ben er helemaal niks mee. Dat ding slaat niks op, ik kan geen data loggen. Leg je me 'es stap voor stap uit hoe tewerk te gaan? Beide programma's zijn dus geïnstalleerd.

Hoe laat ik data opslaan? (vind ik nergens in die PDF)
                                Waar wordt deze opgeslaan?
                                Wat kan ik laten opslaan en wat niet?

Maar vooral : hoe krijg ik dus die datarecorder aan 't recorden?!?

Comment

• Pfffff, het werkt dus NIET, hè. Ik vind nergens opgenomen datafiles.
                                  Last edited by ; 25/06/2007, 01:26.

Comment

Ik ben er helemaal niks mee. Dat ding slaat niks op, ik kan geen data loggen. Leg je me 'es stap voor stap uit hoe tewerk te gaan? Beide programma's zijn dus geïnstalleerd.

Hoe laat ik data opslaan? (vind ik nergens in die PDF)
                                    Waar wordt deze opgeslaan?
                                    Wat kan ik laten opslaan en wat niet?

Maar vooral : hoe krijg ik dus die datarecorder aan 't recorden?!?
                                    Heel even snel de basis, ben moe

1) Eerst moet je in GTR2 de optie "require race data aquisition" ofzo aanvinken.
                                    2) Dan kijk je in jouw *.plr file waar die data naartoe geschreven wordt.
                                    MoTeC LogFolder="C:\MoTeC\Logged Data"
                                    MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
                                    MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log
                                    In mijn geval C:\MoTeC\Logged Data dus. Wees er zeker van dat deze map bestaat. GTR2 maakt deze map niet aan, dus als die map niet bestaat zal ie er ook geen data inzetten.

3) Download en installer de MoTec i2 pro. Kan zijn dat je die al hebt, ben niet zeker. Je vind em hier: http://software.motec.com.au/release/

4) Ga naar deze site en download de beginners guide en het analysis project: http://www.blimeygames.com/site/download.php

5) De guide die je nodig hebt, is om met MoTeC te leren werken, dus dat moet je zelf even uitzoeken.

6) Het analysis project dat je net gewonload hebt, extract je naar D:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\Profiles.

7) ALs je naar die je nieuw map gaat, vind je een bestand genaamd "Project.mtcprj", normaal al met een MoTeC icoontje erop. Dubbelklik erop, en MoTeC opent zich met alle parameters en waarden die van belang zijn voor GTR2.

Kies "Open log file", en ga naar de map waar in GTR je log files opgeslaan worden. Nu moet je voor elke ronde een *.ld vinden. Open dat en voila, je hebt alle telemetrie voor die ronde.

Comment

• Ik heb daar een tijdje mee gewerkt in GTR1 en het helpt echt wel. Plaatsen waar je ziet dat je nog massa's grip onbenut laat, of waar je te vroeg/te laat remt. Zo kun je soms tot een seconde per rondje sneller rijden waar je dacht dat je al voluit ging.

In GTR2 heb ik nog geen tijd gehad om het te installeren en te gebruiken. Zal er deze vakantie wel van komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                        Kies "Open log file", en ga naar de map waar in GTR je log files opgeslaan worden. Nu moet je voor elke ronde een *.ld vinden. Open dat en voila, je hebt alle telemetrie voor die ronde.
                                        Da's dus 't probleem !!!! Ik heb "race data acquisition" aangevinkt staan, maar ik vind nergens die .ld bestanden. De map waar 'ie ze volgens .plr file opslaat bestaat nochtans.

Comment

• Iemand zin in een raceke dinsdag- of woensdag avond 8u? Spa, Vertigo,...?

Comment

Working...
                                          X