Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    We moeten gewoon binnenkort eens die 2u herdoen, vind ik echt super. Zelf met maar 4 man
    Desnoods via dat Hamichi spel dat er zoveel mogelijk rijders aanwezig zijn. Iemand die het aandruft een darum te noemen? :p
    Als "darum" i.t.t. wat ik vermoed correct is gespeld en dan vermoedelijk een technisch termpje is binnen de Hamatchi-wereld (iets waar ik geen ballen van ken): ik wil wel maar ik kan niet.

Als "darum" toch 'n typfoutje is : VANDAAG !!!! Vanavond, namelijk. Eerste race 19u, tweede race 21u30 ? De eerste een 2u-race en daarna twee sprint-races van pakweg 20 minuten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hey ja, een forumwedstrijdje Nordschleife. Dat wordt brokken maken.
      Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      waar kan ik die downloaden? dan zal ik je eens droog in de poep nemen
      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik weet niet meer precies welke versie ik heb van de Nordschleife, 't is in ieder geval eentje met 3 verschillende versies van de track : Nordschleife Tourist (incl. de parking, het M paviljoen en de slagboompjes ), Nordschleife 24h en Nordschleife VLN.

Hier is hij te downloadden, je moet u wel registreren!

Comment

• Vanavond kan ik niet, het is Uitblaas TD en ik moet daar zijn (heb het ook nodig ).

Morgen doe ik wel mee als er een race is.

Comment

Als "darum" i.t.t. wat ik vermoed correct is gespeld en dan vermoedelijk een technisch termpje is binnen de Hamatchi-wereld (iets waar ik geen ballen van ken): ik wil wel maar ik kan niet.

Als "darum" toch 'n typfoutje is : VANDAAG !!!! Vanavond, namelijk. Eerste race 19u, tweede race 21u30 ? De eerste een 2u-race en daarna twee sprint-races van pakweg 20 minuten?
          Als er vanavond een Hamachi dink wordt opgezet, count me in.

Comment

• Doe jij dat eens ! Leegloper.

Comment

• Ja, zal ik eens uitvogelen

't Komt er in principe dus op neer dat Hamachi een virtueel LAN netwerk opzet, je zal dus via LAN in GTR² online gaan

Nu zien hoe dat marcheert
              *edit: mss best eerst vragen of iemand ervaring heeft met hamatsjoe en GTR??

Comment

• Met GTR1 kan je niet deelnemen aan die online races zeker?

Comment

Ik kan vanavond niet
                  Dit weekend en volgende week wel.
                  Of nu donderdag

Comment

• Ik vanavond, héél misschien nog morgenavond. En dan is 't gedaan voor een 3-tal weken. Of misschien zelfs voor eeuwig, want vanaf midden juli woont m'n vriendin bij me in en ik zie dan niet meteen nog veel de mogelijkheid om een avondje op m'n alleen "een beetje te zitten speelgoedautootjes raggen" .

Comment

• gTa: mail is verzonden!!!!!

Comment

• Als je GTR2 in LAN speelt tegen elkaar... worden dan nog virtuele auto's aan de race toegevoegd?

Ik weet nog dat Stichel en ik GTR tegen elkaar wilden spelen, maar dan raceten we slechts met zijn twee'tjes en das natuurlijk behoorlijk saai!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Als je GTR2 in LAN speelt tegen elkaar... worden dan nog virtuele auto's aan de race toegevoegd?

Ik weet nog dat Stichel en ik GTR tegen elkaar wilden spelen, maar dan raceten we slechts met zijn twee'tjes en das natuurlijk behoorlijk saai!
                          Ja, 'k dacht dat je ook bij je race kan kiezen hoeveel AI spelers je hebt. Maar 'k ben niet zeker.

LAN-party vanavond?

Comment

Ja, 'k dacht dat je ook bij je race kan kiezen hoeveel AI spelers je hebt. Maar 'k ben niet zeker.

LAN-party vanavond?
                            Ik wil gerust, als ik niet op café ben tenminste!

Mail ontvangen?

Comment

gTa: mail is verzonden!!!!!
                              Dat werd tijd. 'k Heb me gisterenavond onledig moeten houden met 't skinnen van een auto voor mij omdat ik jouw spellementen nog niet had.

't Is wel jammer dat jullie kleuren wit & blauw zijn, en dat 't logo zo statisch is (daarmee bedoel ik: dat er niks mee aan te vangen valt zonder dat 't onherkenbaar wordt). Wit/blauw is de meest gangbare combo in de autosport, zowat, en weinig speciaal. 't Kan dus zeer goed zijn dat ik toch andere kleuren probeer, want ik haat het om aan iets te werken waar ik niet achter sta (mijn eigen GT3 Cup wordt grasgroen met nog wat kleurtjes, 'ie is half af en 't is de max ... als ik 't de max vind werk ik daar graag aan). 'k Heb trouwens ook nog 'n ander cool idee, maar dat zal zeer veel uitwerking vergen. I'll see what i can do.

Heb je ook genoteerd welke "sponsors" je evt. vermeld zou willen zien?

Comment

Dat werd tijd. 'k Heb me gisterenavond onledig moeten houden met 't skinnen van een auto voor mij omdat ik jouw spellementen nog niet had.

't Is wel jammer dat jullie kleuren wit & blauw zijn, en dat 't logo zo statisch is (daarmee bedoel ik: dat er niks mee aan te vangen valt zonder dat 't onherkenbaar wordt). Wit/blauw is de meest gangbare combo in de autosport, zowat, en weinig speciaal. 't Kan dus zeer goed zijn dat ik toch andere kleuren probeer, want ik haat het om aan iets te werken waar ik niet achter sta (mijn eigen GT3 Cup wordt grasgroen met nog wat kleurtjes, 'ie is half af en 't is de max ... als ik 't de max vind werk ik daar graag aan). 'k Heb trouwens ook nog 'n ander cool idee, maar dat zal zeer veel uitwerking vergen. I'll see what i can do.

Heb je ook genoteerd welke "sponsors" je evt. vermeld zou willen zien?
                                Ik laat je volledig doen. Tjah... de bedrijfskleuren kan ik nu jammer genoeg niet veranderen. Ik heb nog een zwart logo'tje liggen ook. Als je wenst kan ik het je nog doorsturen.

rood: wat bedoel je? In mijn mail gaf ik gewoon enkele vb'tjes.

Welke wagen wordt het trouwens?

Comment

Mail ontvangen?
                                  Yep!

Zoals gezegd, 't kan dus goed zijn dat 't NIET wit & blauw wordt, hè, 't zal een beetje afhangen van m'n goesting. 'k Ga er wel m'n werk van maken, daar kan je zeker van zijn (b.v. de "RecordBank GT3 Cup" waaraan ik aan 't werken ben heeft allemaal "slingers" over z'n koetswerk lopen, en die gaan van 't ene in 't andere koetswerkpaneel over, zelfs op de (carbon ) spiegels, en zo ... en aangezien de koetswerkpanelen niet op elkaar aansluiten in die 2D tekening, is dat zéér veel werk ... maar 'k vind dat wel de max ).

Trouwens, 't zou stom zijn om al 't werk te doen om quasi identieke skins te maken voor GTR2, want je hebt ze al voor GTR en die van GTR2 zijn quasi identiek dezelfde.

Jij rijdt voornamelijk M3 GTR en GT3 RSR zeker? En wat nog? Ah ja de Saleen, oké, da's nog ne wijze om te skinnen (GT3 RSR = echt kut om te skinnen, en de M3 is ook niet zo heel leuk ; de GT3 Cup is zeer leuk om te skinnen net zoals de Z3 en de Saleen). Waarmee rijd je 't meest?

Comment

Tjah... de bedrijfskleuren kan ik nu jammer genoeg niet veranderen. Ik heb nog een zwart logo'tje liggen ook. Als je wenst kan ik het je nog doorsturen.
                                    Nee, da's niet nodig, 't logootje wordt meteen omgezet in Illustrator (vector-tekening), zodat ik 't meteen alle kleuren van de regenboog kan geven indien nodig.

Enkele leuke sponsors vind ik wel, no probs. 'k Ga geen tabakmerk nemen, dat past niet zo goed met jullie sector.

Comment

Yep!

Zoals gezegd, 't kan dus goed zijn dat 't NIET wit & blauw wordt, hè, 't zal een beetje afhangen van m'n goesting. 'k Ga er wel m'n werk van maken, daar kan je zeker van zijn (b.v. de "RecordBank GT3 Cup" waaraan ik aan 't werken ben heeft allemaal "slingers" over z'n koetswerk lopen, en die gaan van 't ene in 't andere koetswerkpaneel over, zelfs op de (carbon ) spiegels, en zo ... en aangezien de koetswerkpanelen niet op elkaar aansluiten in die 2D tekening, is dat zéér veel werk ... maar 'k vind dat wel de max ).

Trouwens, 't zou stom zijn om al 't werk te doen om quasi identieke skins te maken voor GTR2, want je hebt ze al voor GTR en die van GTR2 zijn quasi identiek dezelfde.

Jij rijdt voornamelijk M3 GTR en GT3 RSR zeker? En wat nog? Ah ja de Saleen, oké, da's nog ne wijze om te skinnen (GT3 RSR = echt kut om te skinnen, en de M3 is ook niet zo heel leuk ; de GT3 Cup is zeer leuk om te skinnen net zoals de Z3 en de Saleen). Waarmee rijd je 't meest?
                                      Saleen! Vind ik een zalige auto. Maar ik ben geen moeilijke hoor: heb jij zin om een Maserati of een Ferrari te skinnen, 't is even wel hoor!

Comment

Saleen! Vind ik een zalige auto. Maar ik ben geen moeilijke hoor: heb jij zin om een Maserati of een Ferrari te skinnen, 't is even wel hoor!
                                        Die Maserati gaat altijd stuk en Ferrari's zijn voor patsers.

'k Ga 'es zien of ik iets deftigs van die Saleen kan maken. En als ik zéér veel zin heb (of er snel mee rond ben) doe 'k nog een Porscheken ook.

Allez, van elke wagen een team, natuurlijk. Staat anders ook maar stom.

O ja, je hebt nog mail terug. Met de vraag of je me 'es de 0####_ULTA_TEX.GTR en de 0####_TEX.GTR bestanden van jouw GTR1-Porsches kan doorsturen. Thanks !!

Comment

Die Maserati gaat altijd stuk en Ferrari's zijn voor patsers.

'k Ga 'es zien of ik iets deftigs van die Saleen kan maken. En als ik zéér veel zin heb (of er snel mee rond ben) doe 'k nog een Porscheken ook.

Allez, van elke wagen een team, natuurlijk. Staat anders ook maar stom.

O ja, je hebt nog mail terug. Met de vraag of je me 'es de 0####_ULTA_TEX.GTR en de 0####_TEX.GTR bestanden van jouw GTR1-Porsches kan doorsturen. Thanks !!
                                          ik heb die mail al beantwoord hoor! Is dat van GTR1? Want daarvan heb ik niks meer staan?

Comment

Working...
                                          X