Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Heb zonet wat op zolder geoefend met de Z3 coupé. Vreemde auto zeg!
Ik vind maar niet hoe je dat overstuur bij het remmen kan verhelpen. Telkens ik rem breekt de auto uit, ik denk door het blokkeren van de achterwielen. Ik heb al eens die setup guide geraadpleegd, maar ik vind niet direct een oplossing.
Door dat probleem haal ik slechts een tijd van 1.41.314
Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHeb zonet wat op zolder geoefend met de Z3 coupé. Vreemde auto zeg!
Ik vind maar niet hoe je dat overstuur bij het remmen kan verhelpen. Telkens ik rem breekt de auto uit, ik denk door het blokkeren van de achterwielen. Ik heb al eens die setup guide geraadpleegd, maar ik vind niet direct een oplossing.
Door dat probleem haal ik slechts een tijd van 1.41.314
Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk heb de rembalans op 61.5% vooraan staan en op 96% remdruk totaal, en na een wat oefenen kwam ik tot 1:37.4
Comment
-
Ik vroeg mij af of je zo nergens de "officiële" skins kunt vinden van teams die in het FIA GT kampioenschap rijden. Er zijn talloze erg knappe creaties te vinden voor veel verschillende auto's, maar ik vind het toch leuk om met de 'echte' auto's te rijden. Zo zou ik bvb graag de PK carsport Corvette hebben of enkele skins voor de Maserati enzo.
Comment
-
Hier is de PK Corvette van de Belcar vorig jaar: http://www.archeoskins.com/gtr2/skins/3-003.jpg
Te downloaden op http://www.archeoskins.com/gtr2/skins/3-003.rar
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMijn besttijd op Zolder met de Z3 M is 1.39,871. Ik zou dus ferm afzien tegen die echte pro's.
Ik sta op 1:37.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe details... You gotta love it.
Comment
-
Trouwens: zeer knap ook hoe ze de nummerborden hebben weggelaten en alles op de achterste zijruiten en de voorruit doen. Ik heb nog niet volledig beet hoe dat te flikken. Ik weet wel al dat je de alpha-layer in de vensters-file zwart moet maken om een volledig doorzicht te hebben en wit om volledig ondoorzichtig te krijgen (en grijswaarden daartussen dus gradaties daarvan), maar 'k heb nog niet goed beet hoe je de op de ruit getekende letters dan ook naar de alpha-layer brengt om daar dan ondoorzichtig te maken. Nog veel oefenen, dus. Maar geen tijd...
Comment
Comment