Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• DAMN zo'n zalige skins zeg!!!!

Comment

• Heb zonet wat op zolder geoefend met de Z3 coupé. Vreemde auto zeg!

Ik vind maar niet hoe je dat overstuur bij het remmen kan verhelpen. Telkens ik rem breekt de auto uit, ik denk door het blokkeren van de achterwielen. Ik heb al eens die setup guide geraadpleegd, maar ik vind niet direct een oplossing.

Door dat probleem haal ik slechts een tijd van 1.41.314

Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Heb zonet wat op zolder geoefend met de Z3 coupé. Vreemde auto zeg!

Ik vind maar niet hoe je dat overstuur bij het remmen kan verhelpen. Telkens ik rem breekt de auto uit, ik denk door het blokkeren van de achterwielen. Ik heb al eens die setup guide geraadpleegd, maar ik vind niet direct een oplossing.

Door dat probleem haal ik slechts een tijd van 1.41.314

Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?
          Ik heb de rembalans op 61.5% vooraan staan en op 96% remdruk totaal, en na een wat oefenen kwam ik tot 1:37.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
            Ik heb de rembalans op 61.5% vooraan staan en op 96% remdruk totaal, en na een wat oefenen kwam ik tot 1:37.4
            Zal straks eens proberen. Ik heb de coast wat aangepast en het was al een klein beetje beter. Mijn besttijd is voorlopig 1.40.xxx

Comment

• Ik vroeg mij af of je zo nergens de "officiële" skins kunt vinden van teams die in het FIA GT kampioenschap rijden. Er zijn talloze erg knappe creaties te vinden voor veel verschillende auto's, maar ik vind het toch leuk om met de 'echte' auto's te rijden. Zo zou ik bvb graag de PK carsport Corvette hebben of enkele skins voor de Maserati enzo.

Comment

• Hier is de PK Corvette van de Belcar vorig jaar: http://www.archeoskins.com/gtr2/skins/3-003.jpg

Te downloaden op http://www.archeoskins.com/gtr2/skins/3-003.rar

Comment

• Thanks. Ik heb wel problemen bij het installeren van nieuwe auto's. Als het gewone skins zijn van auto's die standaard in het game zitten, is het geen probleem. Wanneer ik echter nieuwe auto's (vb. AM DBR9, Corvette GT) wil installen, lukt het me nooit...

Comment

• Bij deze lukt het me ook niet

Comment

• Ik heb de laatste dagen de 550 eens serieus getest, maar dat is me ook een bom

Op sommige circuits gewoon anderhalve seconde sneller en er zit blijkbaar nog progressie in.

Comment

• De PK Carsport Corvette C5-R uit het FIA-GT kampioenschap, is hier te downloadden.
                        Last edited by ; 17/07/2007, 00:19.

Comment

• Die was ik ook al een tijdje aan het zoeken.

De C5R is een zalige wagen. Mist wel wat power, maar is o zo makkelijk over de curbs te jagen.

Comment

• Fok, daar zitten knappe skins bij, van die Z3...

Comment

• Mijn besttijd op Zolder met de Z3 M is 1.39,871. Ik zou dus ferm afzien tegen die echte pro's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten

De details... You gotta love it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Mijn besttijd op Zolder met de Z3 M is 1.39,871. Ik zou dus ferm afzien tegen die echte pro's.
                                  De gTa zie, dacht u al als vermist op te geven
                                  Ik sta op 1:37.4

Comment

• 't Zal nog een eind duren eer ik weer tijd heb om te rijden. Was 2 weken op verlof, trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      De details... You gotta love it.
                                      Getekent en gereden door Bram Knot. Kijk nu eens in uw gtr2 boekje bij credits onder car texturing

Comment

• Z'n oude wagens:

Comment

• Trouwens: zeer knap ook hoe ze de nummerborden hebben weggelaten en alles op de achterste zijruiten en de voorruit doen. Ik heb nog niet volledig beet hoe dat te flikken. Ik weet wel al dat je de alpha-layer in de vensters-file zwart moet maken om een volledig doorzicht te hebben en wit om volledig ondoorzichtig te krijgen (en grijswaarden daartussen dus gradaties daarvan), maar 'k heb nog niet goed beet hoe je de op de ruit getekende letters dan ook naar de alpha-layer brengt om daar dan ondoorzichtig te maken. Nog veel oefenen, dus. Maar geen tijd...

Comment

Working...
                                          X