Oorspronkelijk geplaatst door sledge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOké, dat zegt genoeg. Toch: respect, hoor. Friggin' knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOe skit et met mijn auto's?
Euhm.
...
*listig*
Ja, hoe moet ik dat weten? Ajje hie noh ossan ni kun' riejn, tons lihta ni amie, eeh!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNo can do.
Morgen een karting fazeke? Of gewoon een pintjOs-in-de-karting-cafetaria-fazeke als je niet wil karten?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenVanavond een hamachi fazeke ?
Iemand goede afstellingen qua rotatie en ffb?
In principe is 'ie zowat hetzelfde als de G25 qua settings, op de koppelingspedaal en de H-bak na dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHmm, graag, maar ik moet nog leren rijden met mijn driving force pro
Iemand goede afstellingen qua rotatie en ffb?
In principe is 'ie zowat hetzelfde als de G25 qua settings, op de koppelingspedaal en de H-bak na dan.
Comment
-
Owkay
Stuurtje hardlocken op 200° + force instellingen in GTR op G25 =
Friggin' hell, ik kan niet begrijpen hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen, dit is echt zo kort als je virtueel maar kan komen tot een echte raceauto
Die krachten
Mijn handen doen nog altijd pijn van het stuur vast te houden, als je zo 2 uurtjes moet rijden is het pure fitness
Heerlijk
Alleen de G-krachten ontbreken nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOwkay
Stuurtje hardlocken op 200° + force instellingen in GTR op G25 =
Friggin' hell, ik kan niet begrijpen hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen, dit is echt zo kort als je virtueel maar kan komen tot een echte raceauto
Die krachten
Mijn handen doen nog altijd pijn van het stuur vast te houden, als je zo 2 uurtjes moet rijden is het pure fitness
Heerlijk
Alleen de G-krachten ontbreken nog
Met versleten Pirelli's eronder naar het einde toe van een stint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenRespect
Ik denk dat ik 3 dagen handicap was
Helaas hield m'n motor er met een knal ermee op op amper 10 rondjes voor het einde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenJa, de meesten replies op het forum achteraf waren nogal euhm vermoeid
Helaas hield m'n motor er met een knal ermee op op amper 10 rondjes voor het einde
Rij je dan ook echt met de forces op full en 98%? (standaard ding)
Das echt moordend, maar o zo cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTe laat geschakeld, te vroeg terugschakeld dan een paar keer ofzo?
Rij je dan ook echt met de forces op full en 98%? (standaard ding)
Das echt moordend, maar o zo cool
Forces op standaard idd
Comment
Comment