Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    Getekent en gereden door Bram Knot. Kijk nu eens in uw gtr2 boekje bij credits onder car texturing
    Oké, dat zegt genoeg. Toch: respect, hoor. Friggin' knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Oké, dat zegt genoeg. Toch: respect, hoor. Friggin' knap.
      Oe skit et met mijn auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Oe skit et met mijn auto's?

Euhm.

...

*listig*

Ja, hoe moet ik dat weten? Ajje hie noh ossan ni kun' riejn, tons lihta ni amie, eeh!!!

Comment

• Gisteren een race met de Z3 op Zolder online gereden, check die tijdsverschillen. Volgende keer laat ik het hier ook even weten, kunnen jullie ook meedoen als je zin hebt
          Constant klamme handjes (Gelukkig heeft die G25 een lederen stuur), en te hoge hartslag .

Comment

• Fok, zalig ! Moet inderdaad stressy geweest zijn.

Comment

• Vanavond een hamachi fazeke ?

Comment

• No can do.

Morgen een karting fazeke? Of gewoon een pintjOs-in-de-karting-cafetaria-fazeke als je niet wil karten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  No can do.

Morgen een karting fazeke? Of gewoon een pintjOs-in-de-karting-cafetaria-fazeke als je niet wil karten?
                  kartOn

Comment

• Gisteren wou ik raceke doen op zolder in het donker. maar het spel loopt mega traag in het donker. Vré raar want op andere circuits heb ik dat niet als ik in't donker rij

Comment

• Filmpje van die race: http://www.crown-racing.com/bmwz3zolder.zip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                        Vanavond een hamachi fazeke ?
                        Hmm, graag, maar ik moet nog leren rijden met mijn driving force pro
                        Iemand goede afstellingen qua rotatie en ffb?
                        In principe is 'ie zowat hetzelfde als de G25 qua settings, op de koppelingspedaal en de H-bak na dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Hmm, graag, maar ik moet nog leren rijden met mijn driving force pro
                          Iemand goede afstellingen qua rotatie en ffb?
                          In principe is 'ie zowat hetzelfde als de G25 qua settings, op de koppelingspedaal en de H-bak na dan.
                          Nu nog een raceke?

Comment

• Ik ga nog even wachten tot ik het tegoei onder de knie heb denk ik, momenteel rij ik niet veel beter dan vroeger, met als verschil dat ik vroeger nog een drift kon opvangen of snel kon reageren

Comment

• Owkay
                              Stuurtje hardlocken op 200° + force instellingen in GTR op G25 =
                              Friggin' hell, ik kan niet begrijpen hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen, dit is echt zo kort als je virtueel maar kan komen tot een echte raceauto
                              Die krachten
                              Mijn handen doen nog altijd pijn van het stuur vast te houden, als je zo 2 uurtjes moet rijden is het pure fitness

Heerlijk

Alleen de G-krachten ontbreken nog

Comment

Owkay
                                Stuurtje hardlocken op 200° + force instellingen in GTR op G25 =
                                Friggin' hell, ik kan niet begrijpen hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen, dit is echt zo kort als je virtueel maar kan komen tot een echte raceauto
                                Die krachten
                                Mijn handen doen nog altijd pijn van het stuur vast te houden, als je zo 2 uurtjes moet rijden is het pure fitness

Heerlijk

Alleen de G-krachten ontbreken nog
                                Laatste league race op Spa was 2u24 minuten
                                Met versleten Pirelli's eronder naar het einde toe van een stint
                                Last edited by ; 24/07/2007, 01:20.

Comment

• Respect
                                  Ik denk dat ik 3 dagen handicap was

Comment

Respect
                                    Ik denk dat ik 3 dagen handicap was
                                    Ja, de meesten replies op het forum achteraf waren nogal euhm vermoeid

Helaas hield m'n motor er met een knal ermee op op amper 10 rondjes voor het einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                      Ja, de meesten replies op het forum achteraf waren nogal euhm vermoeid

Helaas hield m'n motor er met een knal ermee op op amper 10 rondjes voor het einde
                                      Te laat geschakeld, te vroeg terugschakeld dan een paar keer ofzo?

Rij je dan ook echt met de forces op full en 98%? (standaard ding)
                                      Das echt moordend, maar o zo cool

Comment

Te laat geschakeld, te vroeg terugschakeld dan een paar keer ofzo?

Rij je dan ook echt met de forces op full en 98%? (standaard ding)
                                        Das echt moordend, maar o zo cool
                                        Motor teveel/telang belast lijkt me.
                                        Forces op standaard idd

Comment

• Als ik aan 100% kracht rijd met m'n G25, dan breek ik mijn bureau peizek.

Comment

Working...
                                          X