Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand ervaring met 24h races. Ik heb tips nodig, mijn auto haalt maximaal 5 uur en daarna kom ik terecht in een vlammenzee
Max rpm helemaal terugschroeven, en dan nog opschakelen voor je in de limiter vliegt, radiator helemaal openzetten, .....
Ook je oil en water temp in de gaten houden, komt die rond de 100°C even wat kalmer aan doen.
Max rpm helemaal terugschroeven, en dan nog opschakelen voor je in de limiter vliegt, radiator helemaal openzetten, .....
Ook je oil en water temp in de gaten houden, komt die rond de 100°C even wat kalmer aan doen.
Met welke wagen rij je? Als deze een motec dash heeft waar je kan switchen tussen parameters, moet je kijken welke knop je voor "LCD" gemapt hebt.
Heeft je wagen enkel de standaard dash, moet je dat in MoTeC bekijken.
Met welke wagen rij je? Als deze een motec dash heeft waar je kan switchen tussen parameters, moet je kijken welke knop je voor "LCD" gemapt hebt.
Heeft je wagen enkel de standaard dash, moet je dat in MoTeC bekijken.
Ik ben nu een kampioenschap begonnen en het valt op dat de CPU minder benzine verbruikt. De races duren 1u, behalve Spa wat 3u gaat zijn. Moeilijkheidsgraad op 106%, en agressieve rijstijl van de CPU.
Als ik mijn tank volgooi, kom ik meestal 52 minuten toe, maar de computer kan meestal 1u volmaken...
Nadat 2 teams uit onze competitie, Ultimatecarpage.com en Benelux.competition, besloten samen te werken, heb ik gisteren m'n wagen voor de BeRacing competitie kunnen uittesten. Het betreft een Corvette C5R die in de huidige teamkleuren van Ultimatecarpage.competition gespoten is.
Tjiens tjiens, die livery komt mij bekend voor...
't Begint hier ook te kriebelen voor GTR 2, al was het maar omdat dat eindelijk eens een spel is met safety car en marshals langs de baan.
Comment