Wuss
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenwat is vanavond?
't is omdat ik net van Spa weer ben dat ik het niet eerder kon zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichteniemand ervaring met 24h races. Ik heb tips nodig, mijn auto haalt maximaal 5 uur en daarna kom ik terecht in een vlammenzee
Ook je oil en water temp in de gaten houden, komt die rond de 100°C even wat kalmer aan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenMax rpm helemaal terugschroeven, en dan nog opschakelen voor je in de limiter vliegt, radiator helemaal openzetten, .....
Ook je oil en water temp in de gaten houden, komt die rond de 100°C even wat kalmer aan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenen hoe kan ik die temperatuur checken?
Heeft je wagen enkel de standaard dash, moet je dat in MoTeC bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenMet welke wagen rij je? Als deze een motec dash heeft waar je kan switchen tussen parameters, moet je kijken welke knop je voor "LCD" gemapt hebt.
Heeft je wagen enkel de standaard dash, moet je dat in MoTeC bekijken.
oink
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk ben nu de 24u van Spa aan het rijden in 3 uur tijd en ik moet zeggen, ik heb niks van al die aanpassingen gedaan
Comment
-
Ik ben nu een kampioenschap begonnen en het valt op dat de CPU minder benzine verbruikt. De races duren 1u, behalve Spa wat 3u gaat zijn. Moeilijkheidsgraad op 106%, en agressieve rijstijl van de CPU.
Als ik mijn tank volgooi, kom ik meestal 52 minuten toe, maar de computer kan meestal 1u volmaken...
Comment
-
Nadat 2 teams uit onze competitie, Ultimatecarpage.com en Benelux.competition, besloten samen te werken, heb ik gisteren m'n wagen voor de BeRacing competitie kunnen uittesten. Het betreft een Corvette C5R die in de huidige teamkleuren van Ultimatecarpage.competition gespoten is.
Comment
Comment