Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wuss

Comment

• Vanavond/vannacht iemand?

Comment

• Als er intresse is, vanavond is er een testrace met de Z3 op adelaide, server: digitalracing.nl, paswoord: test.

De baan vind je hier:

Comment

• wat is vanavond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
            wat is vanavond?
            Je bent al te laat, volgende week weer
            't is omdat ik net van Spa weer ben dat ik het niet eerder kon zeggen

Comment

• Wanneer wordt er nog eens op Hamachi geraced?

Comment

• Nu zondag 05/08/07 testrace met de Z3 op Dubai National, voor de geintresseerden, aanwezig om 21u00
                Voor login geef maar een PM
                Last edited by ; 01/08/2007, 20:06.

Comment

• Just efkes zitten racen met Gerard (hier beter bekend als Reedsh) in netwerk! Vetheid!!!

Alleen jammer dat ik voortdurend onderbroken werd door ofwel de telefoon die ging ofwel mijn laptop die uitviel

Comment

• iemand ervaring met 24h races. Ik heb tips nodig, mijn auto haalt maximaal 5 uur en daarna kom ik terecht in een vlammenzee

Comment

iemand ervaring met 24h races. Ik heb tips nodig, mijn auto haalt maximaal 5 uur en daarna kom ik terecht in een vlammenzee
                      Max rpm helemaal terugschroeven, en dan nog opschakelen voor je in de limiter vliegt, radiator helemaal openzetten, .....
                      Ook je oil en water temp in de gaten houden, komt die rond de 100°C even wat kalmer aan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                        Max rpm helemaal terugschroeven, en dan nog opschakelen voor je in de limiter vliegt, radiator helemaal openzetten, .....
                        Ook je oil en water temp in de gaten houden, komt die rond de 100°C even wat kalmer aan doen.
                        en hoe kan ik die temperatuur checken?

Comment

en hoe kan ik die temperatuur checken?
                          Met welke wagen rij je? Als deze een motec dash heeft waar je kan switchen tussen parameters, moet je kijken welke knop je voor "LCD" gemapt hebt.
                          Heeft je wagen enkel de standaard dash, moet je dat in MoTeC bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                            Met welke wagen rij je? Als deze een motec dash heeft waar je kan switchen tussen parameters, moet je kijken welke knop je voor "LCD" gemapt hebt.
                            Heeft je wagen enkel de standaard dash, moet je dat in MoTeC bekijken.
                            .

oink

Comment

• Ik ben nu de 24u van Spa aan het rijden in 3 uur tijd en ik moet zeggen, ik heb niks van al die aanpassingen gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Ik ben nu de 24u van Spa aan het rijden in 3 uur tijd en ik moet zeggen, ik heb niks van al die aanpassingen gedaan
                                wacht nog maar eventjes

Comment

• Ik ben nu een kampioenschap begonnen en het valt op dat de CPU minder benzine verbruikt. De races duren 1u, behalve Spa wat 3u gaat zijn. Moeilijkheidsgraad op 106%, en agressieve rijstijl van de CPU.

Als ik mijn tank volgooi, kom ik meestal 52 minuten toe, maar de computer kan meestal 1u volmaken...

Comment

• wat is het wachtwoord ook al weer voor de AW server?

Comment

• Goei vraag

Kan zijn dat 'ie vol zit?

Comment

• Nadat 2 teams uit onze competitie, Ultimatecarpage.com en Benelux.competition, besloten samen te werken, heb ik gisteren m'n wagen voor de BeRacing competitie kunnen uittesten. Het betreft een Corvette C5R die in de huidige teamkleuren van Ultimatecarpage.competition gespoten is.

Comment

• Tjiens tjiens, die livery komt mij bekend voor...
                                          't Begint hier ook te kriebelen voor GTR 2, al was het maar omdat dat eindelijk eens een spel is met safety car en marshals langs de baan.

Comment

Working...
                                          X