Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
    Ik heb nu ook GTR2 maar geen key om online te gaan
    Hamachi is our hero !

Comment

• Nu racen??

Comment

• Ik herinner mij wel het wachtwoord voor het AW Netwerk op Hamachi niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Nu racen??
          JAAA !

Comment

• Misschien vnv meer succes dan gisteren???

WIE?

Comment

• Ik ben raprap ook nog eens aan het skinnen geslagen.

Tussenresultaat:

Iemand nog ideeën?

Comment

• Voor een "rap rap" ziet dat er toch al serieus goed uit!

Als ge keer tijd en goesting hebt...

Comment

• Heb er vandaag nog wat aan gewerkt en ik denk dat dit de definitieve versie wordt.

Comment

• Knappe kar
                    Entry voor BeRacing als ik de sponsors bekijk?

Comment

• Echt VET gewoon!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                        Knappe kar
                        Entry voor BeRacing als ik de sponsors bekijk?
                        Mja ik ben erover aan het twijfelen om over te stappen op GT1.

Ik kom toch niet meer in aanspraak voor de GT2 titel aangezien ik maar 1 race heb meegedaan (wel 100% winratio ). Vanaf Enna moet ik normaal wel weer kunnen meedoen. Het zou dan fijner zijn om in Spa mee te kunnen doen voor de algemene overwinning...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                          Mja ik ben erover aan het twijfelen om over te stappen op GT1.

Ik kom toch niet meer in aanspraak voor de GT2 titel aangezien ik maar 1 race heb meegedaan (wel 100% winratio ). Vanaf Enna moet ik normaal wel weer kunnen meedoen. Het zou dan fijner zijn om in Spa mee te kunnen doen voor de algemene overwinning...
                          In Spa zijn wij niet aanwezig omwille van een race met digitalracing.nl, onze vaste league.

Comment

In Spa zijn wij niet aanwezig omwille van een race met digitalracing.nl, onze vaste league.
                            Spijtig...

Ik heb de aanvraag tot overstap naar GT1 echter ingediend.

#6 is echter niet vrij, dus het zal #16 worden.

Ons team zou het financieel toch moeten kunnen dragen. Ik ben wel benieuwd hoeveel we nog voor mijn BMW gaan krijgen...

Comment

• Heb GTR gekocht (versie 1), en dat is idd. wel cool spel, had demo wel al geprobeerd, maar op trage PC. Die Arcacde mode is wel fokking makkelijk, terwijl die semi-pro VEEEEL moeilijker is. Reed wel op Francorchamps, in de regen, en met keyboard Op 3 ronden was ik op ronde gereden

Comment

• De Z'tjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                  Ik ben raprap ook nog eens aan het skinnen geslagen.

Tussenresultaat:

Iemand nog ideeën?
                                  Dude !!!

Dat schermpje links, met bandentemperatuur en zo ... tell me how to get it !!!! Ik zoek daar al achtien jaar naar !!!!

Is dat ook ingame, tijdens 't racen?

(please say yes)

Comment

*raaaagh*

Ik wenste dat ik tijd had om
                                    • 'n deftige Z3 te skinnen (al ben ik wel al 'n eind op weg)
                                    • mee te doen met zo'n league
                                    Moet zalig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Dude !!!

Dat schermpje links, met bandentemperatuur en zo ... tell me how to get it !!!! Ik zoek daar al achtien jaar naar !!!!

Is dat ook ingame, tijdens 't racen?

(please say yes)

Comment

• Zalig, maar ... ik vind weer geen deftige aanpasinstructies.

"After installing this tool and starting GTR² the first time, a file called "GTR2-XD.ini" will be created in the GTR² installation folder. Open the file in your preferred editor and feel free to cutomize it to your own needs. The variables are well commented..."

WTH?

I need plug&play stuff of een deftige uitleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Zalig, maar ... ik vind weer geen deftige aanpasinstructies.

"After installing this tool and starting GTR² the first time, a file called "GTR2-XD.ini" will be created in the GTR² installation folder. Open the file in your preferred editor and feel free to cutomize it to your own needs. The variables are well commented..."

WTH?

I need plug&play stuff of een deftige uitleg.
                                          Awel gewoon. Installeer dat ding, start gtr op, sluit het terug af en ga kijken in uw GTR2 folder.
                                          Daar vindt ge nu die gtr2-xd.ini file. Ge kunt dat openen met kladblok. Daarna kunt ge het gewoon gebruiken ingame. Heel handig om setups te testen, vooral voor bandentemperatuur ed.

Comment

Working...
                                          X