Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom marcheren die dashboards niet bij mij?

Comment

• hebt ge de nieuwste directX geïnstalleerd? Anders werkt het niet, start het spel zelfs niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
        hebt ge de nieuwste directX geïnstalleerd? Anders werkt het niet, start het spel zelfs niet op.
        Euhm, geen idee. Het spel marcheert probleemloos, maar die dashboards functioneren nooit bij mij.

Comment

• Zal wss aan uw beeldkaart liggen. Ik had vroeger nen geforce 440, en die werkte perfect, behalve dan bvb in Need For Speed voor koplampen, publiek en blur. Met mijnen ATI heb ik da nooit gehad... Echt belachelijk eigenlijk.

Comment

• Remschijven 357°, roodgloeiend op de auto en toch groen in dat infodink?
            En dat terwijl ze maar maximum 500° kunnen worden in het spel ( )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Remschijven 357°, roodgloeiend op de auto en toch groen in dat infodink?
              En dat terwijl ze maar maximum 500° kunnen worden in het spel ( )
              Remmen kunnen bij mij tot 600° gaan. Tussen 250 en 450° is de optimale temperatuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                Heb GTR gekocht (versie 1), en dat is idd. wel cool spel, had demo wel al geprobeerd, maar op trage PC. Die Arcacde mode is wel fokking makkelijk, terwijl die semi-pro VEEEEL moeilijker is. Reed wel op Francorchamps, in de regen, en met keyboard Op 3 ronden was ik op ronde gereden
                Fok zeg, verkopen ze die nu op mediadis.be voor 6 euro (versie 1 he), 'k heb die veel meer betaald vorige week

Den 2 koop ik niet, veel te nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                  Remmen kunnen bij mij tot 600° gaan. Tussen 250 en 450° is de optimale temperatuur.
                  Echt?
                  Ik heb ze op een Porsche écht niet verder gekregen dan 500°, geen graad meer
                  Op de GT1's gaan ze mss verder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Echt?
                    Ik heb ze op een Porsche écht niet verder gekregen dan 500°, geen graad meer
                    Op de GT1's gaan ze mss verder?
                    Hoe slaag je daarin

(Al is dit er wel serieus om gedaan, echt, dat ding had gewoon geen remkracht meer. Alles toestampen en niet vertragen

Comment

• Maar allez, ik krijg ze écht niet warmer dan 500, dan staat het gewoon stil
                      Gisteren nog geprobeerd met de GT2...

Comment

• Gisteren voor het eerst sinds lang nog eens een online race gereden en ik heb er weer zin in gekregen.

Dus... Iemand zin deze avond voor een Hamachi-sessie?

Race is trouwens desastreus afgelopen: laatste algemeen, 4de NGT, 10 keer rondgegaan of zo, ophanging moeten laten repareren... Circuit was Enna Pergussa, 47°C was de temperatuur van de asfalt, 34°C die van de lucht. Echt een hel...

Comment

• Als er nog enthousiastelingen zijn, ben ik zeker kandidaat !

Comment

• Voor de rest geen reactie, dus ik denk dat het niet gaat doorgaan. Toch bedankt

Comment

• PM ze !!

Comment

• Ok, ik heb gestuurd naar gTa, Maxime Soete, Maxime Sels, sledge, B4_avant en Reynaerde. Weet ge nog iemand?

Comment

• Ik was gaan werken

Comment

• Damn, zit ik dan de hele avond te rijden tegen de pc...
                                    Stichelb, volgende keer mij op attent maken e

Weet er trouwens iemand hoe je uw setup (basics) van droog moet aanpassen naar een 'damp' circuit? (Saleen)

Comment

• Sorry mannen, er was een goeie film vnv!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                        Damn, zit ik dan de hele avond te rijden tegen de pc...
                                        Stichelb, volgende keer mij op attent maken e

Weet er trouwens iemand hoe je uw setup (basics) van droog moet aanpassen naar een 'damp' circuit? (Saleen)
                                        Iets hoger leggen, brake bias iets naar achter, achtervleugel 1 tikje meer, zachtere springs.

En natuurlijk andere banden. Voor damp kunnen softe slicks nog volstaan, anders overschakelen naar intermediate.

Comment

• De Marcos is bijna klaar!

Ik ben benieuwd. Ze zijn nu bezig aan de template zodat we ook onze eigen kleurtjes kunnen gebruiken

BSR is nu ook nog bezig aan volgende wagens:

Mazda RX-7 Van Herck Racing
                                          Stealth B6 Laudi Racing
                                          Ultima Belgium racing
                                          Mini S Daikin Racing
                                          BMW V8 GS-Motorsports
                                          Updating the 997 Body

Allemaal voor de Belcarmod
                                          Last edited by ; 14/09/2007, 15:57.

Comment

Working...
                                          X