Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier kan je de M3 downloadden uit het spel M3 challenge.

klik!

Comment

• Zolder

Comment

• Spa-Francorchamps

Comment

• Zandvoort

Hier ga ik wel stoppen.

Comment

• Hoe rijdt dat beestje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
              Hoe rijdt dat beestje?
              Anders als in het originele spel. Eigenlijk leuker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                Hier kan je de M3 downloadden uit het spel M3 challenge.

klik!
                Wat voor een kutsite (pardon my French) is dat nou. Ingelogd, ik klik op de link, ik moet weer inloggen, de download start niet vanzelf, ik klik op onmiddellijk verder, ik moet weer inloggen, ... RAAAGH.

Comment

• Vandaag endurance event van BeRacing gehad op Spa. De race duurde normaal 2u.

Ik had mijn BMW op pole gezet in de NGT klasse, dus starten achter de snellere GT's.
                  Voorbereiding race: RAMP. Bleek dat het circuit vol water stond, maar dat de zon scheen. Toch werd er weer regen voorspeld. Moeilijk om banden te kiezen dus. Ik koos voor harde full wets om toch een stint van 1u te kunnen rijden. De start was chaotisch. Carambolage onderaan Eau Rouge, boven Eau Rouge en aan de Combes. Ik kan alles ontwijken en rijd dan al 6de of 7de algemeen. Alles mooi dus, tot aan Blanchimont. Daar wilt een GT wagen, die eerder stilstond in 1 van die carambolages, mij inhalen. Door Blanchimont is er echter 1 ideale lijn en hij knalt dus achterop mij. Ik binnen om mijn ophanging te laten herstellen en daar maak ik een grote fout: ik leg opnieuw harde full wets onder mijn M3. 6 rondes later merkte ik adhv mijn bandentemperaturen dat dat geen goede beslissing was.

Ik merkte dat de ideale lijn begon op te drogen, dus ik ga weer binnen voor nieuwe banden. Ook hier weer de foute keuzen door slicks te kiezen. 3 rondes en 4 figuren verder pit ik weer voor intermediates. Vanaf daar begon mijn race eindelijk echt. Ik kan een paar NGT's inhalen toen zij ook moesten pitten en ik loop zelfs genoeg uit om na mijn volgende pitstop 3de te hangen in NGT. 15 minuten later moet ik echter stoppen omdat ma en pa vroeger thuis zijn en mij naar kot willen brengen. Met nog 45 minuten te gaan reed ik 3de NGT en haalde ik ongeveer 2 seconden per ronde in op mijn voorligger.

Weer een ervaring rijker in het kiezen van banden en toch nog punten gepakt halverwege de race.

Comment

• Zo grappig. "Ik was keigoed bezig en had al gepit en had intermediates gelegd en ... maar ik moest stoppen want papa en mama kwamen thuis."

Ik zie dan zo twee kijvende mensen langs de kant van Francorchamps staan, en één race-auto komt dan daarop onmiddellijk binnen en er stapt een kerelke uit van 10 jaar die sip kijkend wegloopt.

Comment

• Zo lijkt het wel ja, maar ik moest nog naar kot gebracht worden en zij moeten 's morgens vroeg op voor het werk. Het was dan al rond 10u, dus ik begrijp het wel.

Ik ben halverwege de race trouwens als 2de in NGT doorgekomen, dus toch nog 8 punten gepakt. Ik ga iig volgend seizoen stoppen met mijn eigen team en ergens bijstappen. Ik kan toch niet iedere race meerijden.

Comment

• Nog een grappige finish van een kortere online race.

Eerst de voorgeschiedenis: het is een race van 6 rondjes op Magny Cours. Grannman rijdt met zijn Porsche Biturbo ruim aan de leiding, ik volg in een Porsche 996 GT3 RSR en 3de is Lugnut in een BMW M3 GTR.
                        Grannman wilt het was spannend houden en vertraagt in de laatste ronde zodat het een spannende finish wordt. Dit is wat er dan gebeurd in de laatste chicane:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Last edited by ; 01/10/2007, 17:49. Reden: typo

Comment

• Comment

• Ik heb een kwartier plat gelegen toen ik de replay zag.

Zalige server trouwens: Gamers Crib #2: NGT en G2's, op uitzondering van de Corvette.
                            Heel faire races van 6 rondjes met alleen officiële circuits. Crashers worden gekickt of zelfs geband, iedereen zegt sorry bij een eventuele aanrijding...

Comment

• Mod Prototype by JPBS.

Download

Rar password is TMVLM2007V1

klik!

Comment

• Comment

• amai, download gaat traag 19 kb/s
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik heb efkens kort met dat Audi dieselkrel op Zolder gereden. FOK ! Wat een gedoe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                      Hier kan je de M3 downloadden uit het spel M3 challenge.

klik!

En HIER moet je niet registreren alvorens hem te kunnen downen

Comment

• Gisterennacht 'es kort de M3 geprobeerd in GTR, boy die rijdt anders!

En daarstraks 'es raceje van 1 uur gedaan op Zolder met de Audi R10 TDI, gewonnen! Op 100%. 'k Reed wel 3e, één van de twee Peugeots is gecrasht na een kwartier al, en de andere R10 en de andere Peugeot lagen op 1 en 2, zo'n 12 seconden voor me. Maar ze hebben allemaal gepit en ik niet.

Tip: op de R10 méér vleugel steken (10 vooraan, 20 achteraan) maakt 'm véél minder bestuurbaar dan met 5 vooraan en 10 achteraan. Ofwel is er iets écht ni juste met die kar, ofwel is er een bug in 't spel en rekent de vleugelstelling van de R10 omgekeerd (20 = minder dan 10).

Comment

• Comment

Working...
                                          X