dan ben ik al gewaarschuwd voor later
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari Virtual Race
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenDikke miserie jong, nen Opel Astra rijdt beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk heb u voor het eerste "ontmoet" op M3 challenge, zo slecht waart ge ook niet bezig en zoveel heb ik u ook niet zien crashen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenHeb je is zin om tegen mij te rijden op M3 challenge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZe zouden zoiets moeten maken à la M3 challenge kwa realisme.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtendaar kon je toch met moeite sturen zonder iets aan te passen aan de instellingen ? ik ging altijd van de baan na nog maar 1tikje op mijn pijltje te hebben gegeven ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk geraak nooit meer op die servers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenG25, een echte auto kan je ook niet met pijltjes besturen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenHeb je racestuur voor pc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenEen G25 is een racestuur
Comment
Comment