Ik heb pas Racedriver Grid gekocht. Ik vind het een leuk spel maar de besturing valt wat tegen. Het realisme is wel goed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Racedriver Grid
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHet realisme? Is dit dan geen pure arcade game?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenNee vind het niet echt een arcade game. Maar vooral de schade vind ik goed weergegeven op de auto vind ik DTM Racedriver vind ik meer arcade.
bij de vorige racedrivers had je idd je remmen niet nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenDe schade is inderdaad zeer uitgebreid, maar beste man, een simulatie game is toch nog iets anders hoor, speel maar eens forza2 of gt5 en ge zult het verschil wel merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIk weet wal dat het geen simulatiegame is maar ook geen pure arcadegame
Ik heb mij persoonlijk wel nog vrij geamuseerd met deze titel, al was het maar als aardig tussendoortje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenDe schade is inderdaad zeer uitgebreid, maar beste man, een simulatie game is toch nog iets anders hoor, speel maar eens forza2 of gt5 en ge zult het verschil wel merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenEn zelfs die 2 zijn niet realistisch.
dit is wel realistisch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenYup.
Op PS3 zul je niets beter vinden dan GT
En die is op zich niet zo heel slecht hoor, alleen wat te kunstmatig.
kheb nu gt5
enja... :p tzijn mooie beelden maar soms gebeuren er rare dingen... :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDe auto's zijn veel te zweverig.
Comment
Comment