Zoals NLS zegt, niet alles moet evenwijdig zijn; vluchtpunten zijn zoveel mooier, en maken de tekening echt cooler. Enige wat ik hier een beetje mis zijn kleurenkunstenaars (ook ik kleur niet graag).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
2 vluchtpunten zijn ook perfect mogelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenZoals NLS zegt, niet alles moet evenwijdig zijn; vluchtpunten zijn zoveel mooier, en maken de tekening echt cooler. Enige wat ik hier een beetje mis zijn kleurenkunstenaars (ook ik kleur niet graag).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenniet met een lat tekenen !!, die tekening is wel vrij mislukt eerlijk gezegd, ik heb de echte naast me liggen en die is al veel beter , ik heb wat gom en herstel werken gedaan, bij een normale auto gebuik ik wel nooit een lat als ik een rechte lijn moet tekenen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIs dat A3 of A4?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterK Bekijk Berichtenmaak dat mee, de mijne lijkt er toch wel op
Comment
-
Hier nog een paar van mij:
Villeneuve en Arnoux in '79 al vechtend voor de overwinning.
(een van m'n beste tekeningen ooit)
schets buggy
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik denk dat het gewoon een sportwagen is en geen A3 of A4
Comment
-
Comment