Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was deze voormiddag nog eens m'n oude tekeningen aan het doorbladeren en wat vond ik, m'n allereerste in 3d getekende auto hij is van 11/07/04 (datum stond erbij) dus al 3jaar oud, wat een verschil tegen nu

en hier al m'n best gelukte tekeningen aan de muur naast mij

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Werkelijk prachtig!

Comment

• Als dat uw allereerste 3D-tekening is dan is het echt wel duidelijk dat je talent hebt.

Comment

• het lamborghinischild trekt op geen sterretjesterretjesterretjesterretje maar dat verander ik nog, hoogstwaarschijnlijk komer er ook nog zijspiegels op , ik heb nog nooit een lamborghini met originele velgen getekend omdat het de hele tekening zal verpesten als ik al maar een poging doe ze te tekenen
          Last edited by ; 02/06/2007, 22:14.

Comment

• @Mercedesman: Zalige collectie heb je daar zeg!

Comment

• Na Arnoux en Villeneuve... (staar hier al)

nu ook Jim Clark

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Talent gespot

Comment

• Ik kon nog geen boom tekenen als ik 14 was! Schitterend! DOe maar iets met dat talent...

Ik teken huisjes nu ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Ik kon nog geen boom tekenen als ik 14 was! Schitterend! DOe maar iets met dat talent...

Ik teken huisjes nu ...
                      Ik wacht op de beestjes

Comment

• Wow prachtig hoor, zo gedataileerd

Comment

• Knap knap! Ik krijg alweer zin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Was deze voormiddag nog eens m'n oude tekeningen aan het doorbladeren en wat vond ik, m'n allereerste in 3d getekende auto hij is van 11/07/04 (datum stond erbij) dus al 3jaar oud, wat een verschil tegen nu

en hier al m'n best gelukte tekeningen aan de muur naast mij

GESTOORD! Die honda moto daar, hoe zot! Echt man, jij kan het ver schoppen!

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Na Arnoux en Villeneuve... (staar hier al)

nu ook Jim Clark

Eén woord: WAUW!

Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e Bekijk Berichten
                            Als dat uw allereerste 3D-tekening is dan is het echt wel duidelijk dat je talent hebt.
                            Daar zeg je zoiets!

Comment

• Damn, wat een talent! Binnen x jaren rijden we rond in 1 van jouw creaties, zeker weten

Blijven tekenen en er gewoon voor gaan, je kan het ver brengen!
                              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Sjah, tenzij het zo'n lamborghini is, dan vrees ik ervoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                  Work in progress

nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Sjah, tenzij het zo'n lamborghini is, dan vrees ik ervoor.

kijk maar es naar peugeot

mercedesman is ongetwijfeld de beste tekenaar van dit forum, en volgens mij ligt hem een mooie toekomst als ontwerper te wachten (als hij zijn school niet verwaarloost natuurlijk)

Comment

• Zéker weten! En blijkbaar op alle markten thuis: moto's, auto's, camionettes,... noem maar op, hij kan het allemaal!

Comment

• damn respect
                                        ik kan nu die mannekes op den achtergrond zelfs niet tekenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                          kijk maar es naar peugeot

mercedesman is ongetwijfeld de beste tekenaar van dit forum, en volgens mij ligt hem een mooie toekomst als ontwerper te wachten (als hij zijn school niet verwaarloost natuurlijk)
                                          Ik zit nu in 3de aso, en het ziet er toch naar uit dat ik der nie weg zal gaan hoor, en daarna, dan zien we wel

en bedankt iedereen voor de reacties!

Comment

Working...
                                          X