Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• amai hier staan allemaal wel chikke tekeninge tusse zoals die van merceddes man .
    Ma nu heb ik wel een vraagske ik zou er graag wel is een tekening die ik heb gemaakt tusse zette ma hoe upload ge foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realtim Bekijk Berichten
      amai hier staan allemaal wel chikke tekeninge tusse zoals die van merceddes man .
      Ma nu heb ik wel een vraagske ik zou er graag wel is een tekening die ik heb gemaakt tusse zette ma hoe upload ge foto's
      via http://photobucket.com/ of http://imageshack.us/ ,gewoon registreren en dan moet je vervolgens je foto's uploaden en dan gewoon je foto daar kopiëren en plakken in je bericht hier.

Comment

• ik ga nu is zien dat het is gelukt

Comment

• Niet slecht, amaai nog niet

Comment

• ah this gelukt dus deze tekening daar hen ik denk iets van een dikke twee uur aan gezete en ja gezegd ma wa jullie er van vinde

Comment

• zeker niet slecht hoor !

Het niveau van de details ( vb koplamp ) is zeer goed

Comment

• Schitterend!

Comment

• hier heb ik nog een aston martin ma ik vind de velgen en de achterkant niet zo gelukt voorderest valt hij wel mee

Comment

• Comment

• nog twee van mij die ik de afgelopen week heb getekend

een Porsche tijdens een race, welke kan ik niet zeggen

en een beeld uit de gp van Monaco van 1956

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die porsche is echt chique gedaan seg amaai

Comment

• Dit is één van mijn tekeningen, ik schilder of kleur ze meestal.
                          [IMG][/IMG]

Comment

• k'heb er nog zulle, hier een getunede mazda rx8 die ik geschilderd heb.[IMG][/IMG]

wa vinden jullie er van?

Comment

• Chique! (voor een schilderij toch)

Comment

• Heb niet meer zoveel kunnen tekenen wegens tijdsgebrek maar nu ga ik er weer werk van maken
                                Hier alsvast de Audi de R10

Als er iemand nog mooie portretjes dat iets met auto's te maken heeft (zoals ik hier al een paar heb staan) laat het mij gerust weten, want momenteel vind ik er geen meer. Zoiets teken ik wel graag
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap, héél knap!

Hoe is het met je niet-teken hand?

Comment

• Kon ik maar zo tekenen . Vind dit echt enorm knap!

Comment

• Misschien eens eentje van Michael Schumacher ofzo? Toch ook wel een grote meneer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Hoe is het met je niet-teken hand?
                                        die is intussen al helemaal genezen hoor, alleen moeten er binnekort nog een paar plaatjes uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                          nog twee van mij die ik de afgelopen week heb getekend

een Porsche tijdens een race, welke kan ik niet zeggen

Damn, knap Het lijkt er echt sprekend op

1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X