Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De examens zijn gedaan en iedereen is op vakantie, dus wat doe je dan: auto's tekenen natuurlijk! Het is vandaag een R8 geworden maar er scheelt iets aan en ik weet niet wat
hier is een nieuwe auto die ik getekent. hij is van de zijjkant getekent.
Prachtig! Zo teken ik ook het liefst: eenvoudig, origineel en zo weinig mogelijk gelijkenissen met bestaande wagens. Alleen jammer dat het dan zoveel moeilijker is om er schaduw, diepte, ... in te steken.
Prachtig! Zo teken ik ook het liefst: eenvoudig, origineel en zo weinig mogelijk gelijkenissen met bestaande wagens. Alleen jammer dat het dan zoveel moeilijker is om er schaduw, diepte, ... in te steken.
bedankt man ik vind het ook moeilijk om schaduw enzo er in te brengen daarom doe ik het ook liever niet ander verspruts ik het meestal en kan ik de auto weggooien. ik heb nu super goede potloden en markers gekocht dus ga daar maar een wat mee experimenteren
heey hier is nog een auto. ik vind de auto wel mooi maar het inkleuren niet.
deze heb ik gamaakt omdat ik bij mijn oma was en over 20 min naar huis zou gaan en had niks te doen dus heb ik dit maar even gemaakt ( in 10 - 20 min )
naamloosdraw 222.JPGnaamloosdraw 22.JPG no 1tje dan
die schetsen hierboven zou je zo aan de muur willen hangen mooi mooi mooi
keep posting
zo nu eerst een jupiler....
je ziet hem best wazig, daardoor kan ik hem niet goed beoordelen. kun je hier misschien iets aan doen. maar volgens mij is die al best wel goed hoor. vooral voor jouw leeftijd
Comment