Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    erg mooi ingekleurd
    Liever origineel sorry Geerto

Comment

• De examens zijn gedaan en iedereen is op vakantie, dus wat doe je dan: auto's tekenen natuurlijk! Het is vandaag een R8 geworden maar er scheelt iets aan en ik weet niet wat

Comment

• Hij is een beetje te bol en de overloop van dak naar achterkant klopt ook niet echt
        Verder knappe tekening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
          Hij is een beetje te bol en de overloop van dak naar achterkant klopt ook niet echt
          Verder knappe tekening
          Idd, de voorruit mocht wat lager. Voor de rest heel mooi!

Comment

• Het kunnen niet altijd auto's zijn, de grootste: Ali

Bijgevoegde Bestanden

Comment

hier is een nieuwe auto die ik getekent. hij is van de zijjkant getekent.
              Prachtig! Zo teken ik ook het liefst: eenvoudig, origineel en zo weinig mogelijk gelijkenissen met bestaande wagens. Alleen jammer dat het dan zoveel moeilijker is om er schaduw, diepte, ... in te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                Het kunnen niet altijd auto's zijn, de grootste: Ali

Zot! Nog niet perfect, maar ik sta echt paf van de kunstjes die je hier al getoond hebt. Op naar de volgende...

Als ik mij goed herinner heb je het allemaal zelf geleerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                  Prachtig! Zo teken ik ook het liefst: eenvoudig, origineel en zo weinig mogelijk gelijkenissen met bestaande wagens. Alleen jammer dat het dan zoveel moeilijker is om er schaduw, diepte, ... in te steken.
                  bedankt man ik vind het ook moeilijk om schaduw enzo er in te brengen daarom doe ik het ook liever niet ander verspruts ik het meestal en kan ik de auto weggooien. ik heb nu super goede potloden en markers gekocht dus ga daar maar een wat mee experimenteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                    Zot! Nog niet perfect, maar ik sta echt paf van de kunstjes die je hier al getoond hebt. Op naar de volgende...

Als ik mij goed herinner heb je het allemaal zelf geleerd?
                    Jop. Met 'mensen' te tekenen ben ik nog maar pas bezig, dus nu is het nog moelijk om ervoor te zorgen dat ze er ook werkelijk op de echte lijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                      Jop. Met 'mensen' te tekenen ben ik nog maar pas bezig, dus nu is het nog moelijk om ervoor te zorgen dat ze er ook werkelijk op de echte lijken
                      ik vind het goed getekent maar ik zou nu ook wel weer eens een autotje van jouw willen zien is een tip.

Comment

• new draw.JPG nog zelf in te kleuren
                        zo nu ff geen bavaria
                        Last edited by ; 26/03/2008, 21:43.

Comment

• heey hier is nog een auto. ik vind de auto wel mooi maar het inkleuren niet.
                          deze heb ik gamaakt omdat ik bij mijn oma was en over 20 min naar huis zou gaan en had niks te doen dus heb ik dit maar even gemaakt ( in 10 - 20 min )
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• naamloosdraw 222.JPGnaamloosdraw 22.JPG no 1tje dan
                            die schetsen hierboven zou je zo aan de muur willen hangen mooi mooi mooi
                            keep posting
                            zo nu eerst een jupiler....
                            Last edited by ; 27/03/2008, 23:25.

Comment

• mijn ontwerp van een BMW M6.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• je ziet hem best wazig, daardoor kan ik hem niet goed beoordelen. kun je hier misschien iets aan doen. maar volgens mij is die al best wel goed hoor. vooral voor jouw leeftijd

Comment

• vincent, ik moest het fotograferen want de scanner werkt niet.
                                  Vind niet dat hij geslaagd is.

Comment

• Zeer mooi,Concurrent voor Bangle.

Comment

• Vincent anders moet ik hem doorsturen dan zie je hem beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                                        Vincent anders moet ik hem doorsturen dan zie je hem beter.
                                        is goed mail maar naar vincentwillemse@msn.com
                                        bedankt

Comment

is goed mail maar naar vincentwillemse@msn.com
                                          bedankt
                                          Playboy
                                          Het begint altijd bij iets doorsturen.

Comment

Working...
                                          X