Oorspronkelijk geplaatst door wotr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenMijn moto'ke...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwoont gij in merksem dicht bij 't palfijn, zo bij da kruispunt met die weg naar ekeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenDat is toch een Honda Firebladehou het maar bij een opgefokt brommerke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhou het maar bij een opgefokt brommerke
het is een Fireblade Repsol...
Comment
-
Klein beginne hè Temmerman
't Is nen 125, maar inderdaad in Repsol kleurenstelling. Mijn vader & stiefmoeder hebben inderdaad beide wél een Fireblade, Repsol kleurstelling. Kijk maar eens bij "mijn tweewieler", daar staat ergens de mijne en een Fireblade Repsol. Da's die van m'n vader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenhet is een Fireblade Repsol...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenOf het staat in zijn handtekening : "Honda CBR125", het lijkt nochtans op een Fireblade of het zijn mijn ogen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenik let daar niet zo op, het lijkt nochtans op een Fireblade of het zijn mijn ogen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenik let daar niet zo op, het lijkt nochtans op een Fireblade of het zijn mijn ogen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenwaarom nu dank je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOmdat de grote lijnen overeenkomen en hij in ogeveer dezelfde kleuren is gespoten. Kijk eens goed naar de details. Je vindt direct tientallen verschillen.Ik zie het verschil nochtans niet met den blade hoor
De kop is om te beginnen anders. Het cbr125 model van 2008 heeft ongeveer wel die snuit gekregen. Verder is het blauw op de Blade zo donker, dat het bijna zwart is. Bij mij is het duidelijk blauw.
En natuurlijk is hij een pak smaller. Da's wat er meteen opvalt zekers hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenOmdat je het mooi vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenIk heb een verslaving aan Honda
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten'k Zie dat ge van Ojlst zijt. Ver van de Van Gijsegem garage? Daar gaat de mijne namelijk op onderhoud..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenNiet ver van mij, mijn moeder haar auto gaat daar ook op onderhoud en het grasmachine ook...
Terug ontopic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenhij is jaloers omdat hij geen positieve reactie krijgt :p
Nog een geluk dat ik hier al veel tekeningen gepost heb!
en het is dé grasmachine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHah.
Nog een geluk dat ik hier al veel tekeningen gepost heb!
en het is dé grasmachine
Comment
Comment