Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Na anderhalf jaar niet meer deftig getekend te hebben nog eens iets getekend.
Een eigen ontwerp van een retro-sportwagen met racewagentrekjes.
Ga nog voor- en achterzijde maken en dan nog enkele perspectieven. Ben trouwens de scanner nog niet zo gewoon
Tips en comments please, zeker tips want kheb ze nodig :shameLast edited by GTX; 13/05/2008, 19:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNa anderhalf jaar niet meer deftig getekend te hebben nog eens iets getekend.
Ga nog voor- en achterzijde maken en dan nog enkele perspectieven. Ben trouwens de scanner nog niet zo gewoon
Tips en comments please, zeker tips want kheb ze nodig :shame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNa anderhalf jaar niet meer deftig getekend te hebben nog eens iets getekend.
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDe watte?
Maar het was nog maar een schets dus er wordt nog aan gewerkt, kwou nog wat tîps want tis niet simpel.
Het is een begin, je bent op weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMijn grasmaaier is MY05 denk ik, zal wel 4,5 pk zijn dan, al ff niet meer uitgelaten. Hij maakt een vet geluidje
Grasmaaiers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenvolgens mij wel 4,5 pk hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenvolgens mij wel 4,5 pk hoor...
Misschien laat je het forummen beter over aan de grote mensen, ok?
En jij hoort helemaal nog niet thuis in die grote-mensen-wereld.
Comment
-
De nieuwe Peugeot Design Contest 2008 gaat van start, met als thema:
Create a Concept Car which is designed to evolve within the cities of the future, whilst retaining the key values of the 21st century. The projects should bear Peugeot's stylistic codes and must contain the following four aspects included in this design competition: environmental awareness, social harmony, interactive mobility and economic efficiency.
Ik ga dit jaar toch een mijn kans wagen denk ik Als ik teminste iemand vind die m'n getekende ontwerpen in 3D kan maken, enkel deze inzendingen aanvaard Peugeot. Is der bij jullie misschien iemand die er goed mee overweg kan? Of kennen jullie iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenDe nieuwe Peugeot Design Contest 2008 gaat van start, met als thema:
Create a Concept Car which is designed to evolve within the cities of the future, whilst retaining the key values of the 21st century. The projects should bear Peugeot's stylistic codes and must contain the following four aspects included in this design competition: environmental awareness, social harmony, interactive mobility and economic efficiency.
Ik ga dit jaar toch een mijn kans wagen denk ik Als ik teminste iemand vind die m'n getekende ontwerpen in 3D kan maken, enkel deze inzendingen aanvaard Peugeot. Is der bij jullie misschien iemand die er goed mee overweg kan? Of kennen jullie iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenje zou daa riemand proffesioneel voor moeten zoeken, en zeker jij, want je hebt talent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenMisschien wel jah, het verhoogt in ieder geval je kansen, maar goed, waar vind je zo iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAls je al zo iemand vindt, zal dat pakken geld kosten tenzij hij ook wil winnen hé...
Comment
Comment