Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenplakband en papier,tegen scherm plakken en tekenen,
Jij verdient bier. En veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenAl die excuses zeg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenplakband en papier,tegen scherm plakken en tekenen,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtende BMW 335i, hopelijk is iedereen blij
Voor altijd !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenOk, en dat is dan de laatste BMW die je getekend hebt...
Voor altijd !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenen waarom dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZoals ze bij ons zeggen "et trekt oep geen kloote"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZoals ze bij ons zeggen "et trekt oep geen kloote"
ik weet zelf dat "et op geen klote" trekt, zit een fout in op men banden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDit wijst dus duidelijk op BMW en níet op je tekening, welteverstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJa, indien Hondagirl die BMW ontworpen had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenals ik het goed versta trekt BMW op niets en mijn tekening wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNeen, omgekeerd maar Mazdastruction vindt je tekening héél mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenals ik het goed versta trekt BMW op niets en mijn tekening wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNeen, omgekeerd, maar Mazdastruction vindt je tekening héél mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenWat er daar nu mooi aan is snap ik nu niet
Hou hem dan voor jezelf aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtensubtiele sarcastische ondertoon
Comment
Comment