Je kan ook gewoon in zwat-wit blijven tekenen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk BerichtenMy to, maar 't geeft je tekening wel een meerwaarde,
zeker als je rekening houdt met licht, schaduw, ...
Voor school kleurde mijn moeder altijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk BerichtenEn wat ist volgende project??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenWeet niet, mss nog een verzoekje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenWeet niet, mss nog een verzoekje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBMW Z3 M coupé
Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk BerichtenOwkay... Stelt gij mij ook maar is nen AUDI voor
Audi... RS6 Avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenOk Tegen donderdag goed?
Audi... RS6 Avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJep
tegen welk uur
Bah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBraftaudi (mopje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNaar wat voor iets als ik vragen mag?
Neej eum... gwn iet ver int weekend dien S6 hebbe we nie zo lang gehad was trouwens tweedehands en webbe dien doorverkocht en nu wilt em ne moto
Bwah mij maaktet nie veul uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk BerichtenMooi werk!!
Ik zal voor zaterdag niet kunnen tekenen
Kgaan mej ne maat naar de zee
Krijg ik aub nog een verzoekje
Comment
-
Het is al een tijde vakantie voor mij en ik begon mij stilaan te vervelen daarom ben ik terug beginne te tekenen. Mijn scanner moet ik wel nog eens herinstalleren maar ondertussen kan ik jullie al een teasertje geven van de auto die ik heb getekend. Het is een auto die ik in het begin schandalig lelijk vond maar nu echt prachtig vind:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenHet is al een tijde vakantie voor mij en ik begon mij stilaan te vervelen daarom ben ik terug beginne te tekenen. Mijn scanner moet ik wel nog eens herinstalleren maar ondertussen kan ik jullie al een teasertje geven van de auto die ik heb getekend. Het is een auto die ik in het begin schandalig lelijk vond maar nu echt prachtig vind:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenDankje
Krijg ik aub nog een verzoekje
Comment
Comment