Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap werk!
    nls2000

Comment

• Deze tekening gemaakt voor de 75ste verjaardag van een goede vriend-corvette rijder. Gekleurd krijt op zwart papier

Comment

• Knap! Zelf getekend?
        nls2000

Comment

• Ja, één van de hobby's waar ik op't moment eigenlijk geen tijd voor heb...

Comment

• Schitterend!
            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy
              Deze tekening gemaakt voor de 75ste verjaardag van een goede vriend-corvette rijder. Gekleurd krijt op zwart papier

De Francois

Comment

• Dat klopt: de'n François

Comment

• Zal ook eens enkele tekeningen posten

Modernere 037:

Lamborghini LM002:

Lamborghini Gallardo Spyder:

Comment

• Ik ga eerlijk zijn: het is niet op het niveau van Mercedesman. Maar dat is geen verwijt want ze zijn nog steeds zeer knap! Vooral de Gallardo! Ik zou het van mijn leven niet kunnen!
                    Proficiat!

Comment

• Knap werk hoor Simpen . Ze zijn zeker niet slecht, integendeel zelfs. Het is echt moeilijk om auto's te tekenen, zelf heb ik het ook al geprobeerd en ze zijn belange nie zo schoon als de uwe. Ik had nooit gedacht dat dat zo moeilijk zou zijn. Doe zo voort!

Comment

• mjah ben ook al een beetje aan het oefenen af en toe en dat valt idd best tegen.
                        ik vind de lm002 ook niet eens zo slecht hoor de gallardo vind ik goed gelukt, als mij dat zo zou lukken dan zou ik al trots op mezelf zijn

Comment

• Ik doe mijn best en blijven oefenen, he

Comment

• Voila, dit is mijn aller eerste auto die ik getekend heb, hoe kan het ook anders, de E30 natuurlijk . Ik heb hem afgetekend van een klein fotootje. Ik weet het, de vormen zijn niet helemaal juist. Ik heb de motorkap veel te veel omhoog laten gaan en daardoor moest ik alles gaan anders tekenen dan op het fotootje enja dat krijg je dus misvormingen .

Comment

• Wow mercedesman

ook zeer goed timkaa, je eerste keer

Comment

• naar aanleiding van de Ferrari Dino op de cover van het nieuwe AW, hier mijn visie (door het verkleinen van de afbeelding is de kwaliteit wel een stuk achteruit gegaan):

en ook nog een kawasaki:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lekker!

Comment

• voor de verandering nog eens een motor (kwaliteit vd foto is weer een pak achteruit gegaan):

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Toch wel schitterend wat jij daar op papier zet hoor!

Comment

• wa doet ge als ge u verveelt in de les? men tekene agou de voorkant van een 123 AMG (of probeer ik toch)

Last edited by ; 27/10/2007, 16:36.

Comment

Working...
                                        X