Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben weer terug van vakantie in China

@ wotr

Tjah dat kan je wel zo zien je maar ik kan dan net zo goed een studiofoto nemen om na te tekenen.
    Ik heb hier een foto gekozen die de eigenaar zelf heeft genomen en dan is het toch eigenlijk wel beter om de reflecties wel mee te nemen.
    Maar ik begrijp dat het in sommige gevallen storend kan zijn.
    Last edited by ; 12/08/2008, 22:59.

Comment

• Op mijn forum staan tutorials. Gratis en voor niks. De illustratie kan ik niet zien wotr.

Comment

• De Renault Espace

Comment

• Ik zal ook eens meedoen aan de wedstrijd. ik zal de komende week wel geen 'WIP's' kunnen posten want ik ga op vakantie, maar daarna ben ik weer helemaal terug.

Comment

• Ben ook aan het meedoen met de wedstrijd maar kan nog niet op het forum daar.

Hier alvast mijn eerste WIP. Er moet nog veel aan gebeuren en omdat ik geen scanner in de buurt heb nu heb ik maar een foto genomen van de tekening dus daarom lijkt het achterwiel niet echt rond.

Ben aan het proberen wat in de nieuwe huisstijl van Alfa te werken

Vaste hand was ook niet aanwezig deze avond maar dit is maar een zoekschets

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
              Ben ook aan het meedoen met de wedstrijd maar kan nog niet op het forum daar.

Hier alvast mijn eerste WIP. Er moet nog veel aan gebeuren en omdat ik geen scanner in de buurt heb nu heb ik maar een foto genomen van de tekening dus daarom lijkt het achterwiel niet echt rond.

Ben aan het proberen wat in de nieuwe huisstijl van Alfa te werken

Vaste hand was ook niet aanwezig deze avond maar dit is maar een zoekschets
              Dit krijg je dus als de Alfa mannetje en Panamera vrouwtje paren...

Comment

• wat is dit nu voor een reactie

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                  wat is dit nu voor een reactie
                  Sorry ze, het is echt niet kwetsend bedoeld. Ik zie er gewoon een panamera en alfa in.

Comment

• Ik vind het zeer goed gelukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Sorry ze, het is echt niet kwetsend bedoeld. Ik zie er gewoon een panamera en aelfa in.
                      om mij te kwetsen zal je vroeger moten opstaan hoor. Dat van die alfa kan ik begrijpen maar een Panamera ziie ik er niet meteen in. Vroeg me gewoon af wat je bedoelde

Antwerpen is't Stad

Comment

• Comment

• mja nu je het zegt

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                            Ik vind het zeer goed gelukt
                            thanks

Antwerpen is't Stad

Comment

• Mooie wagen dede!
                              Ga zo door

Comment

• Klik!

De BMW M5 is af

Tevens ook nog een hondje voor een vriendin van me neergezet op elektronisch papier.
                                Heb namelijk net een wacom gekocht ^^

En een nieuwe page design voor mijn portfolio

Comment

• Bent u al ondertussen begonnen, Vanquish?

Comment

• 3 opdrachten die ik eerst moet afmaken:
                                    - een stationwagen voor de wedstrijd van m'n forum
                                    - de aston martin dbr9
                                    - een alfa romeo 159 ti

met tussendoor nog allemaal schoolwerk, forumonderhoud, en webdesigns maken. Ben verschrikkelijk druk dus. Maar als ik een gaatje vind..

Comment

• wanneer mogen we stemmen voor de wedstrijd?

Comment

• Zodra de wedstrijd afgelopen is

Ik heb overigens het forum volledig vernieuwd (zonder dat er iets verloren is gegaan). Ik hoop dat jullie het wat vinden! www.vanquishdesign.nl/forum, iedereen is van harte welkom natuurlijk

Comment

• Ik ga binnekort weer hard aan het werk aan de station ^^

Comment

Working...
                                          X