Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
    Mercedesman kom je hiet ooit nog??

Post zelf eerst je beloofde tekeningen.
    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
      seg jong mij nie opjagen eh, morgen staat het er, post ondertussen maar wat tekeningen van je
      Sorry! Dat zal pas iets voor in het weekend zijn... Klein probleempje met fototoestel...

Comment

Hier alvast een, op het einde van de week komt er nog een andere

Fak zeg, knap!

Comment

na jaren enkel auto's te hebben getekend ben ik ook wel eens aan een nieuwe uitdaging toe, dus voorlopig komen er nog geen aan het is hier wel een autoforum maar kom
          Jou talent om auto's uit je duim te zuigen, zou u nochtans ver kunnen brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Jou talent om auto's uit je duim te zuigen, zou u nochtans ver kunnen brengen
            Ho, er zijn zoveel mensen met goeie ideën, bij mij gaat het vooral om het tekenen zelf en om de kwaliteit ervan. Tegewoordig wordt toch alles met de computer ontworpen, het tekenen zelf is veel minder van belang.

Comment

Ho, er zijn zoveel mensen met goeie ideën, bij mij gaat het vooral om het tekenen zelf en om de kwaliteit ervan. Tegewoordig wordt toch alles met de computer ontworpen, het tekenen zelf is veel minder van belang.
              Alles begint met een tekening en desondanks het gebruik van computers gaat men nog steeds uit van tekeningen.

Comment

• Dus beste ongeduldige, het gemakkelijkste is gewoon te vertekken van een horizontale lijn en hierop de wielen al zowat te zetten. Als het achterste wiel in dit perspectief moet dus veel smaller zijn dan het voorsta wiel dat ik meestal gedraaid zet.

Daarna is het gewoon de rest, echt niet moeilijk, gewoon zien dat de horizontale lijnen ook gelijk lopen met de dikke lijn.

Of hier vanuit een ander perspectief, gewoon altijd zien dat je gelijk gaat met de onderste lijn. Hier moeten uiteraard de wielen bijna rond zijn, want je zit bijna in profiel.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dus beste ongeduldige, het gemakkelijkste is gewoon te vertekken van een horizontale lijn en hierop de wielen al zowat te zetten. Als het achterste wiel in dit perspectief moet dus veel smaller zijn dan het voorsta wiel dat ik meestal gedraaid zet.

Daarna is het gewoon de rest, echt niet moeilijk, gewoon zien dat de horizontale lijnen ook gelijk lopen met de dikke lijn.

Of hier vanuit een ander perspectief, gewoon altijd zien dat je gelijk gaat met de onderste lijn. Hier moeten uiteraard de wielen bijna rond zijn, want je zit bijna in profiel.

bedankt

Comment

• Een "nieuwe"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                      Een "nieuwe"
                      Zeer goed! Uw vooruitgang is duidelijk merkbaar, alleen vreemd dat ge bepaalde stukken met de computer veronderstel ik zwart kleurt, het geeft een veel mooier effect als ge gewoon met een zeer donker potlood alles donkere stukken zwart kleurt

Comment

Zeer goed! Uw vooruitgang is duidelijk merkbaar, alleen vreemd dat ge bepaalde stukken met de computer veronderstel ik zwart kleurt, het geeft een veel mooier effect als ge gewoon met een zeer donker potlood alles donkere stukken zwart kleurt
                        Niks met de computer gedaan, heel hard duwen op een zwart potlood en je krijgt dat als resultaat

Comment

Niks met de computer gedaan, heel hard duwen op een zwart potlood en je krijgt dat als resultaat
                          Huh, echt? Het ziet er nogtans zo uit, ietske minder hard drukken denk ik en ook de andere zwarte vlakken mogen van die sterkte zijn

Comment

Huh, echt? Het ziet er nogtans zo uit, ietske minder hard drukken denk ik en ook de andere zwarte vlakken mogen van die sterkte zijn
                            Denk dat je je potlood moet vermoorde... krijg je het zo
                            Ga volgende keer beter kleuren dan nu en minder hard duwe

Comment

Denk dat je je potlood moet vermoorde... krijg je het zo
                              Ga volgende keer beter kleuren dan nu en minder hard duwe
                              Jah ok, maar de sterkte van het zwart moet toch ook overeenstemmen met de andere kleuren die duidelijk veel lichter zijn, maar voor de rest ben je echt goed bezig

Comment

• Momenteel bezig met deze

Comment

• BMW 6-serie

Comment

• Werkje van PO..

Comment

• grappig

Comment

• tegen wat crasht de hummer? dat lijkt mij een lexusstyle achterlicht te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          tegen wat crasht de hummer? dat lijkt mij een lexusstyle achterlicht te zijn
                                          volgens mij crasht hij tegen een boom of huis...
                                          de wielen zien er weer eens zo debiel uit in verf

Comment

Working...
                                          X