Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
    Neneen, met stiften...

Pantone markers zijn daarvoor best geschikt.
    K'zal eens zien of ik hier nog ergens een voorbeeldje vind.

Oké, met kleurpotloden kun je ook veel bereiken, maar met stiften bekom je een realistischer resultaat.
    Stiften zijn erg duur trouwens, 50euro voor een doosje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Stiften zijn erg duur trouwens, 50euro voor een doosje
      Maar als je er mooie resultaten mee kan behalen, maakt de prijs niet zoveel uit vind ik

Comment

• Gebroken arm of niet, ik kon het niet laten
        (redelijk snel getekend, +-45min.)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap, en dat met een gebroken arm Ik scan er morgen nog een paar in

Comment

• als je nu nog een paar vingers en je pols breekt en je schouder uit de kom krijgt maak ik kans om misschien evengoed te tekenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Nu VW Beetle, Mini Cooper en Fiat 500 hun retro modellen op markt hebben ontbreekt Citroën nog deze 2CV

Deze moet je gewoon naar Citroën opsturen, want vind hem echt geslaagd!

Er zijn al eens een paar concept-tekeningen geweest. Ik meen mij te herinneren dat Citroën nog geen concrete plannen in die richting had.

Comment

• Heb vorige week dit nog moeten indienen. Geeft een klein beetje een beeld van inkleuring met pantonestiften

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Der zitten hier toch een paar met serieus veel talent hoor!

Comment

• een kartje is het gisteren geworden

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap!

Nog steeds met de gebroken arm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                        Knap!

Nog steeds met de gebroken arm?

tuurlijk, nog een maand ofzo, maar m'n linkerarm is gebroken eh (rechtshandig)

Comment

• Mooi, mercedesman!!!
                          Ik kan me nog net herinneren dat er een wedstrijd werd georganiseerd voor de nieuwe Ferrari, je kon er zeker meegedaan hebben.
                          Misschien volgende keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                            Mooi, mercedesman!!!
                            Ik kan me nog net herinneren dat er een wedstrijd werd georganiseerd voor de nieuwe Ferrari, je kon er zeker meegedaan hebben.
                            Misschien volgende keer.
                            Merci

Ik zou wel eens willen medoen aan een designwedstrijd, maar het probleem is dat ik niet op de hoogte ben van wanneer er wedstrijden zijn

Comment

• Knap!

Keep up the good work!

Comment

• very nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                  Merci

Ik zou wel eens willen medoen aan een designwedstrijd, maar het probleem is dat ik niet op de hoogte ben van wanneer er wedstrijden zijn
                                  bij Peugeot is er ook wel jaarlijks ,dacht ik, zo'n wedstrijd maar daar moet je hem ook in 3D omzetten dacht ik ...

http://www.peugeot-concours-design.c...e/default.aspx ...

nu is het wss al aan de late kant om nog deel te nemen ... Ik volg al een tijd eenkele projecten op HIER .. (kweet wel niet als je het met zekerheid kan zien als je geregged bent

soit neem eens een kijkje e, je weet maar nooit

knappe kart btw, en al je andere schetsen natuurlijk ook
                                  2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Ik heb ook maar iets getekend, eigenlijk overgetekend
                                    Het is natuurlijk niet op het niveau van mercedesman, maar ben ook trots op mijn eerste tekening.
                                    DSC00042.JPG

Comment

Ik heb ook maar iets getekend, eigenlijk overgetekend
                                      Het is natuurlijk niet op het niveau van mercedesman, maar ben ook trots op mijn eerste tekening.
                                      [ATTACH]28330[/ATTACH]
                                      Schitterend!

Comment

• Mooi spul allemaal!
                                        Puik werk!

Comment

Het is natuurlijk niet op het niveau van mercedesman[ATTACH]28330[/ATTACH]
                                          daar ben ik nog niet zo zeker van

Comment

Working...
                                          X