Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tis toch al een maand weer school, waar blijven de tekeningen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      tis toch al een maand weer school, waar blijven de tekeningen ??
      don't worry, ze komen eraan!

Comment

• Mercedesman! Jij hebt talent!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Hier zijn er dan (eindelijk) nog een paar van de afgelopen maand

le mans '55

Gilles Villeneuve

en de nieuwe Seat Ibiza (waar ik minder tevreden over ben)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• weer prachtige tekeningen!!
            Zeker die eerste

Comment

• Ja wat moet ik hier nog op zeggen Ik ben sprakeloos gewoon, alweer schitterend getekend zoals we gewend zijn van jou .

Comment

• Idd weer zeer mooi

Comment

• amaai!!!!!!
                  Schitterende tekeningen allemaal.

Misschien een uitdaging:
                  probeer eens een auto te maken in het rijtje van de mazda conceptcars;

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Mazda komt wederom met een concept car, de Hakaze concept is de derde uit een serie van vier (1e was de Nagare, 2e was de Ryuga). Mazda zal de auto presenteren op de Autosalon van Genève. De concept is tot stand is gekomen onder leiding van de Nederlander Laurens van den Acker, General Manager van […]

Ben benieuwd wat hieruit volgt....
                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• misschien kan dit je ook helpen:

Ze zoeken mensen om samen met hen de Mazda3 voor 2018 te tekenen...
                    Last edited by Mazdastruction; 16/10/2007, 23:57.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                      misschien kan dit je ook helpen:

Ze zoeken mensen om samen met hen de Mazda3 voor 2018 te tekenen...
                      Lijkt me wel een intressante opdracht, maar ik vraag me af of ze wel iemand van 15 zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                        Lijkt me wel een intressante opdracht, maar ik vraag me af of ze wel iemand van 15 zoeken
                        waarom niet, het schaadt niet om deel te nemen.
                        Kan helpen voor later

Comment

Hier zijn er dan (eindelijk) nog een paar van de afgelopen maand

le mans '55

Weeral prachtig werk, mercedesman.

Comment

Tgoh, tegen 2018 ben je toch 26. Als je leuke inzending instuurt, denk ik toch dat je kansen reëel zijn als ik zo je tekeningen zie!! (Probeer misschien wat lijnen van de nieuwe mazda6 te gebruiken.)

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Blijkbaar is de top 10 van de Mazda wedstrijd al bekend maar er zit eigelijk helemaal niks speciaal bij hoor, moest ik er een opgestuurd hebben, ik zou er misschien wel bij zijn

Comment

• hallo Mercedesman, ik heb ergens paar pagina's terug gelezen dat je ook wel eens pantones wou gaan gebruiken. Voor school gebruik ik zulke pennen, maar sinds enkele uren heb ik mij een klein wacom tabletje aangeschaft. Met een goed sketch-programma kun je dan dezelfde stiften gaan gebruiken (voelt echt beangstigend realistisch aan ).

tabletjes kan je soms voor een prikje vinden (kan natuurlijk ook alle kanten op) en je hebt meteen je tekeningen in een digitaal bestand + geen zweterige handen die je potlood doen uitlopen , en ook alle mogelijke kleuren die je maar wenst. 't Is maar een tip.

klein prutsvoorbeeldje (moet wel nog een beetje oefenen )
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                                  hallo Mercedesman, ik heb ergens paar pagina's terug gelezen dat je ook wel eens pantones wou gaan gebruiken. Voor school gebruik ik zulke pennen, maar sinds enkele uren heb ik mij een klein wacom tabletje aangeschaft. Met een goed sketch-programma kun je dan dezelfde stiften gaan gebruiken (voelt echt beangstigend realistisch aan ).

tabletjes kan je soms voor een prikje vinden (kan natuurlijk ook alle kanten op) en je hebt meteen je tekeningen in een digitaal bestand + geen zweterige handen die je potlood doen uitlopen , en ook alle mogelijke kleuren die je maar wenst. 't Is maar een tip.

klein prutsvoorbeeldje (moet wel nog een beetje oefenen )
                                  Een paar jaar geleden heb ik me zo'n tabletje gekocht, maar ik heb het eigelijk nooit gebruikt, ook omdat ik niet wist met welk programma dat je het kan gebruiken. Maar jou schetsen zien er wel goed uit, welk programma gebruik je?

Comment

Een paar jaar geleden heb ik me zo'n tabletje gekocht, maar ik heb het eigelijk nooit gebruikt, ook omdat ik niet wist met welk programma dat je het kan gebruiken. Maar jou schetsen zien er wel goed uit, welk programma gebruik je?
                                    ik gebruik Sketchbook Pro van Alias, kan goed de druk weergeven enzo, heel leuk programma.

Comment

• Toen ik nog studeerde en dus veel tijd had, dierf ik wel eens een auto ontwerpen in één of ander 3d-design studio-achtig programma (rhino3d geloof ik). Mijn 2 beste: http://users.pandora.be/erikdn/

Als ik ze zo na een aantal jaren terugzie, scheelt er wel iets aan, maar ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                                        ik gebruik Sketchbook Pro van Alias, kan goed de druk weergeven enzo, heel leuk programma.
                                        bedankt! ik heb de trial gedownload en alles werkt perfect leuk programma, zeker in combinatie met het tablet

Comment

• tablet of niet, met een gewoon potlood gaat het nog altijd het beste; hier eentje die ik juist heb gemaakt

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X