Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
Lijkt me wel een intressante opdracht, maar ik vraag me af of ze wel iemand van 15 zoeken
Tgoh, tegen 2018 ben je toch 26. Als je leuke inzending instuurt, denk ik toch dat je kansen reëel zijn als ik zo je tekeningen zie!! (Probeer misschien wat lijnen van de nieuwe mazda6 te gebruiken.)
Blijkbaar is de top 10 van de Mazda wedstrijd al bekend maar er zit eigelijk helemaal niks speciaal bij hoor, moest ik er een opgestuurd hebben, ik zou er misschien wel bij zijn
hallo Mercedesman, ik heb ergens paar pagina's terug gelezen dat je ook wel eens pantones wou gaan gebruiken. Voor school gebruik ik zulke pennen, maar sinds enkele uren heb ik mij een klein wacom tabletje aangeschaft. Met een goed sketch-programma kun je dan dezelfde stiften gaan gebruiken (voelt echt beangstigend realistisch aan ).
tabletjes kan je soms voor een prikje vinden (kan natuurlijk ook alle kanten op) en je hebt meteen je tekeningen in een digitaal bestand + geen zweterige handen die je potlood doen uitlopen , en ook alle mogelijke kleuren die je maar wenst. 't Is maar een tip.
klein prutsvoorbeeldje (moet wel nog een beetje oefenen )
hallo Mercedesman, ik heb ergens paar pagina's terug gelezen dat je ook wel eens pantones wou gaan gebruiken. Voor school gebruik ik zulke pennen, maar sinds enkele uren heb ik mij een klein wacom tabletje aangeschaft. Met een goed sketch-programma kun je dan dezelfde stiften gaan gebruiken (voelt echt beangstigend realistisch aan ).
tabletjes kan je soms voor een prikje vinden (kan natuurlijk ook alle kanten op) en je hebt meteen je tekeningen in een digitaal bestand + geen zweterige handen die je potlood doen uitlopen , en ook alle mogelijke kleuren die je maar wenst. 't Is maar een tip.
klein prutsvoorbeeldje (moet wel nog een beetje oefenen )
Een paar jaar geleden heb ik me zo'n tabletje gekocht, maar ik heb het eigelijk nooit gebruikt, ook omdat ik niet wist met welk programma dat je het kan gebruiken. Maar jou schetsen zien er wel goed uit, welk programma gebruik je?
Een paar jaar geleden heb ik me zo'n tabletje gekocht, maar ik heb het eigelijk nooit gebruikt, ook omdat ik niet wist met welk programma dat je het kan gebruiken. Maar jou schetsen zien er wel goed uit, welk programma gebruik je?
ik gebruik Sketchbook Pro van Alias, kan goed de druk weergeven enzo, heel leuk programma.
Toen ik nog studeerde en dus veel tijd had, dierf ik wel eens een auto ontwerpen in één of ander 3d-design studio-achtig programma (rhino3d geloof ik). Mijn 2 beste: http://users.pandora.be/erikdn/
Als ik ze zo na een aantal jaren terugzie, scheelt er wel iets aan, maar ja...
Comment