tis toch al een maand weer school, waar blijven de tekeningen ??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtentis toch al een maand weer school, waar blijven de tekeningen ??
Comment
-
Hier zijn er dan (eindelijk) nog een paar van de afgelopen maand
le mans '55
Gilles Villeneuve
en de nieuwe Seat Ibiza (waar ik minder tevreden over ben)
Comment
-
amaai!!!!!!
Schitterende tekeningen allemaal.
Misschien een uitdaging:
probeer eens een auto te maken in het rijtje van de mazda conceptcars;
Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
Mazda komt wederom met een concept car, de Hakaze concept is de derde uit een serie van vier (1e was de Nagare, 2e was de Ryuga). Mazda zal de auto presenteren op de Autosalon van Genève. De concept is tot stand is gekomen onder leiding van de Nederlander Laurens van den Acker, General Manager van […]
Ben benieuwd wat hieruit volgt....
Comment
-
misschien kan dit je ook helpen:
Ze zoeken mensen om samen met hen de Mazda3 voor 2018 te tekenen...Last edited by Mazdastruction; 16/10/2007, 23:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichtenmisschien kan dit je ook helpen:
Ze zoeken mensen om samen met hen de Mazda3 voor 2018 te tekenen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenLijkt me wel een intressante opdracht, maar ik vraag me af of ze wel iemand van 15 zoeken
Kan helpen voor later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHier zijn er dan (eindelijk) nog een paar van de afgelopen maand
le mans '55
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenLijkt me wel een intressante opdracht, maar ik vraag me af of ze wel iemand van 15 zoeken
Comment
-
hallo Mercedesman, ik heb ergens paar pagina's terug gelezen dat je ook wel eens pantones wou gaan gebruiken. Voor school gebruik ik zulke pennen, maar sinds enkele uren heb ik mij een klein wacom tabletje aangeschaft. Met een goed sketch-programma kun je dan dezelfde stiften gaan gebruiken (voelt echt beangstigend realistisch aan ).
tabletjes kan je soms voor een prikje vinden (kan natuurlijk ook alle kanten op) en je hebt meteen je tekeningen in een digitaal bestand + geen zweterige handen die je potlood doen uitlopen , en ook alle mogelijke kleuren die je maar wenst. 't Is maar een tip.
klein prutsvoorbeeldje (moet wel nog een beetje oefenen )
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichtenhallo Mercedesman, ik heb ergens paar pagina's terug gelezen dat je ook wel eens pantones wou gaan gebruiken. Voor school gebruik ik zulke pennen, maar sinds enkele uren heb ik mij een klein wacom tabletje aangeschaft. Met een goed sketch-programma kun je dan dezelfde stiften gaan gebruiken (voelt echt beangstigend realistisch aan ).
tabletjes kan je soms voor een prikje vinden (kan natuurlijk ook alle kanten op) en je hebt meteen je tekeningen in een digitaal bestand + geen zweterige handen die je potlood doen uitlopen , en ook alle mogelijke kleuren die je maar wenst. 't Is maar een tip.
klein prutsvoorbeeldje (moet wel nog een beetje oefenen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenEen paar jaar geleden heb ik me zo'n tabletje gekocht, maar ik heb het eigelijk nooit gebruikt, ook omdat ik niet wist met welk programma dat je het kan gebruiken. Maar jou schetsen zien er wel goed uit, welk programma gebruik je?
Comment
-
Toen ik nog studeerde en dus veel tijd had, dierf ik wel eens een auto ontwerpen in één of ander 3d-design studio-achtig programma (rhino3d geloof ik). Mijn 2 beste: http://users.pandora.be/erikdn/
Als ik ze zo na een aantal jaren terugzie, scheelt er wel iets aan, maar ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichtenik gebruik Sketchbook Pro van Alias, kan goed de druk weergeven enzo, heel leuk programma.
Comment
-
tablet of niet, met een gewoon potlood gaat het nog altijd het beste; hier eentje die ik juist heb gemaakt
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment