Prachtig werk!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
het is moelijk om nog een beetje origineel te blijven, maar goed, voorlopig lukt het nog wel
Stoner en Rossi
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Mercedesman fantastisch werk, proficiat
maar wat deze gast doet is toch ook nie normaal ze http://www.flabber.nl/archief/022572.php
Die mustang en die porsche
Comment
-
Deze keer eens op een redelijk groot blad getekend (32cm x 45cm) tegen 20cm x 32cm anders. Best wel 'indrukwekkend' als je ze gewoon ziet staan
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten@mercedesm:toevallig geen zin om men kangootje is te tekenen
Zou over 20 jaar nog mooie herrineringen boven halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichteneuh waarom niet eh, stuurt maar eens ne foto door, kzal zien wat ik kan doen
ZALIG!!!!!!!
Wacht zoek effe een foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenSerieuse??????????????????
ZALIG!!!!!!!
Wacht zoek effe een foto
Comment
-
hier staan fotos en ook pg 1 (is link van mijn auto)
echt mega sjiek van u!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenals ge zo enthousiast bent, dan komt het in orde!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenDeze keer eens op een redelijk groot blad getekend (32cm x 45cm) tegen 20cm x 32cm anders. Best wel 'indrukwekkend' als je ze gewoon ziet staan
Comment
-
Hallo
Ik volg nu al een tijdje het forum en soms post ik hier en daar ook iets, dus vodn ik dat het eens tijd werd dat ik mijn tekeningen post. De meeste zijn getekend als ik 14 was, sommigen asl ik 13 was. (Nu ben ik 15). Ik weet dat ik nog veel moet oefenen en dat ik lang nog niet zo goed be als Mercedesboy.
Mijn visie op de toekomstige LR Defender
Mitsubishi Outlander ( Sorry voor de kreuken)
Audi S5
Comment
Comment